۱۰۱۱۴۰۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

گردان: تمام ذهن نکونام را فوتبال فرا گرفته است

دروازه‌بان باتجربه فولاد خوزستان که در جدال با ماشین سازی با دریافت دو کارت زرد پیاپی از زمین اخراج شد، توصیف جالبی از جواد نکونام دارد.

ورزش سه: شهاب گردان در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز به دلیل آنچه که داور بازی به عنوان اتلاف وقت متصور شد، با دریافت دو کارت زرد پیاپی از زمین اخراج شد. گردان اما مدعی است به هیچ عنوان قصد چنین اقدامی را نداشته و تیمش از نظر فوتبالی اینقدر توانایی دارد که نیاز به ضدفوتبال نداشته باشد.

دروازه بان فولاد درباره جدال با ماشین سازی گفت: در بازی‌های لیگ برتر بردن حریفان به هیچ وجه کار آسانی نیست چرا که تیم‌ها از سطح فنی بالای برخوردار هستند. متاسفانه ماشین سازی در همان دقایق ابتدایی روی یک پرتاب اوت به گل رسید که ادامه بازی را برای ما سخت‌تر کرد. خوشبختانه با تلاش فراوان بازیکنان و اعضای کادرفنی موفق شدیم نتیجه بازی را عوض کنیم و سه امتیاز بازی را در اهواز کسب کنیم.

گردان درباره ۶ امتیازی که بعد از تعطیلی کرونا و شروع دوباره فوتبال کسب کردند گفت: ۴ روز قبل از دیدار با ماشین‌سازی بازی سخت و حساسی با استقلال داشتیم. درست است شاید تا حدودی بعد دو بازی خود را با شرایط مسابقات وفق داده‌ایم اما همانطور که می‌دانید گرمایی زیاد اهواز قطعا روی ما تاثیرگذار خواهد بود و به هر حال هر کسی از نظر بدنی یک توانی دارد . در دو بازی آخر نیز تیم ما موقعیت کمی به حریفان داد البته کمی بدشانس بودیم و دو گل دریافت کردیم ولی خب در ادامه توانستیم جبران کنیم و در ۲ بازی اخیر ۶ امتیاز ممکن را کسب نمایم.

سنگربان سابق تیم ملی در خصوص اخراج جنجالی خود گفت: همچین اتفاقی بی سابقه بود. بین ضرب اول و دوم من که دو کارت زرد گرفتم ۵ یا ۶ ثانیه فاصله بود ولی داور من را اخراج کرد و این اتفاق چندان عجیبی نیست و معمولا این قبیل اتفاقات در فوتبال ما عادی شده است. به هیچ وجه عادت به اتلاف وقت ندارم. شما می‌توانید مرور کنید و ببیند در طول این سال‌ها که بازی کردم هرگز سعی نکردم ثانیه‌ای وقت بازی را بگیرم. قصد ندارم بگویم بسیاری از تیم‌ها در مقابل ما وقت کشی می‌کنند ولی خب به هرحال در تابستان اینجا هوا گرم است و برخی از تیم‌ها برای اینکه نفسی بگیرند در بعضی مواقع وقت تلف می‌کنند. نزدیک به ۱۵ سال تجربه بازی را دارم و همه چیز را دیده‌ام و بلد هستم اما خدا را شاهد می‌گیرم که هرگز این کار را نکردم و نخواهم کرد. در تیم ما همه به دنبال آن هستیم تا از تمامی دقایق به خوبی استفاده ببریم و مطمئن باشید انقدر توانایی داریم که در جریان بازی نتیجه را حفظ و کنترل کنیم.

گردان درباره شانس بالای تیمش برای کسب سهمیه آسیا نیز گفت: شاید اکنون در رتبه سوم جدول قرار داشته باشیم، اما با توجه به شرایط جدول و تیم‌ها اگر کوچکترین لغزشی داشته باشیم سهمیه برای ما از دست خواهد رفت. ۲۴ امتیاز باقی مانده و شاید با یک تفاضل گل بالا و پایین یک تیم سهمیه را از دست بدهد و نباید غافلگیر شویم و همه چیز را تمام شده بدانیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و هرگز به کسب سهیمه فکر نکرده‌ایم و با توجه به عملکردمان این انتظار را خودمان به وجود آوردیم و در جدول، فولاد را به جایی که اکنون است رسانده‌ایم. ما در حال حاضر فقط به بازی با نساجی آن هم در قائمشهر فکر میکنیم نه چیز دیگری. در هر صورت خدا را شاکر هستیم چه موفق به کسب سهمیه آسیایی بشویم یا نشویم.

شاگرد نکونام درباره ورود او به دنیای مربیگری گفت: من فکر میکنم در ذهن جواد نکونام و در فانتزی‌های زندگی او چیزی غیر از فوتبال وجود ندارد. مثلا وقتی با یک تیم گمنام بازی دوستانه داریم او به خوبی خصوصیت تمامی بازیکنان حریف را می‌داند و این خیلی جالب است و نشان از عشق کامل او به فوتبال و کارش را می‌دهد و مطمئن هستم در این راه موفق خواهد شد.

گردان درباره بازی با نساجی قائمشهر نیز گفت: در ۵ بازی آخر خود موفق به کسب پیروزی شدیم و با از سرگیری مسابقات لیگ این روند را همچنان حفظ کردیم و ما به شدت نیاز داریم تا در خارج از خانه نیز امتیاز کسب کنیم تا بتوانیم شانس خود را برای کسب سهیمه لیگ قهرمانان حفظ کنیم. درست است که تماشاگران در این بازی حضور ندارند اما بازی با نساجی شرایط خاص خودش را به همراه خواهد داشت، باید در ورزشگاهی بازی کنیم که چمن آن مصنوعی است. ما از جنوب راهی شمال می‌شویم که شرایط آب و هوایی خاص خودش را دارد که در روند بازی ما تاثیر گذار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هوادار فولاد خوزستان

      درود بر غیرتت مرد تمام نشدنی❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج