۱۰۱۶۳۷۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

قول پول آنتورپ را به رسن دادند

پرسپولیس آرام و بی‌سروصدا کارش را ادامه می‌دهد تا بتواند با چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر نامش را ماندگار کند اما مطمئنا روزهای سخت پرسپولیس بعد از قهرمانی شروع می‌شود و هواداران سرخ باید در انتظار اتفاقاتی شاید بدتر از دوران مدیریت ایرج عرب باشند و این می‌تواند کار یحیی را برای فصل آتی سخت‌تر از همیشه کند.

فرهیختگان: پرسپولیس آرام و بی‌سروصدا کارش را ادامه می‌دهد تا بتواند با چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر نامش را ماندگار کند اما مطمئنا روزهای سخت پرسپولیس بعد از قهرمانی شروع می‌شود و هواداران سرخ باید در انتظار اتفاقاتی شاید بدتر از دوران مدیریت ایرج عرب باشند و این می‌تواند کار یحیی را برای فصل آتی سخت‌تر از همیشه کند.

بدهی مالی به بازیکنان، طلبکاران خارجی، پرونده‌های فیفا و از همه مهم‌تر عدم تمدید قرارداد با بازیکنانی که یا در پایان فصل بازیکن آزاد شناخته می‌شوند یا بندهایی در قراردادشان وجود دارد که می‌توانند به‌راحتی از جمع سرخ‌ها جدا شوند مواردی است که قطعا حاشیه‌های زیادی را برای پرسپولیس رقم خواهد زد.

البته شاید بهترین اتفاق برای پرسپولیس این باشد که تا قبل از پایان رقابت‌های لیگ برتر ترکیب جدید هیات‌مدیره سرخ‌ها معرفی شود و به عمر اداره باشگاه توسط سرپرست موقت پایان داده شود و افرادی در باشگاه مشغول به‌کار شوند که تخصص‌شان در مدیریت و جذب منابع مالی مناسب باشد.

انتظار بی‌ثمر رسن؛ نه پیشنهاد تمدید و نه پرداخت معوقات

بین بازیکنان پرسپولیس یکی از بازیکنان به‌شدت مظلوم‌تر از بقیه واقع‌شده و شاید تنها گناهش این باشد که قراردادش با دلار بسته شده است نه ریال! یکی از افراد نزدیک به باشگاه در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «شرایط ارزی کشور ما به بازیکن خارجی ربطی ندارد و آنها قرار نیست برای اقتصاد کشور تصمیم بگیرند اما روزی که رسن با پرسپولیس تمدید کرد بسیاری از بازیکنان تیم که البته شاید به‌اندازه این بازیکن هم به کار تیم و سرمربی نیامدند، معادلش مبلغ ریالی بیشتری از پرسپولیس دریافت کرده‌اند و حالا آنها حدود ۷۰ درصد دریافتی داشته‌اند اما بشار فعلا دریافتی‌اش از باشگاه به نصف هم نرسیده و این درحالی است که ۶ بازی دیگر لیگ به اتمام می‌رسد.» حالا رسن بعد از بازی با پیکان که آخرین قول مسئولان پرسپولیس برای پرداخت مطالباتش بوده همچنان منتظر است که به باشگاه دعوت شود و تسویه‌حساب مالی‌اش را انجام دهد اما فعلا نه خبری از پول است و نه پیشنهاد تمدید قرارداد!

چرا در نیم‌فصل نرفت؟

بشار رسن که تا روزهای نزدیک به نیم‌فصل هیچ پولی از پرسپولیس دریافت نکرده بود و البته از بابت فصل قبل هم طلب داشت، تصمیم گرفت در نیم‌فصل عطای حضور در پرسپولیس را به لقایش ببخشد و این موضوع را به اطلاع مسئولان باشگاه هم رساند.

اما مدیران باشگاه در آن زمان از رسن خواستند به پاس تمام محبت‌هایی که در این سال‌ها از هواداران و همبازیانش دیده، تا پایان تعطیلات نیم‌فصل هم دندان روی جگر بگذارد تا بعد از نقدشدن پول بیرانوند بابت انتقال به آنتورپ، با این عراقی تسویه‌حساب شود. این موضوع باعث شد این بازیکن قید فسخ یک‌طرفه قراردادش با پرسپولیس و شکایت به فیفا را بزند و در انتظار رسیدن پول انتقال بیرانوند بماند.

بیرو رفت، بشار امیدوار شد

بعد از اینکه مشخص شد بیرانوند از یازدهم تیرماه به بعد بازیکن آنتورپ است و باید راهی بلژیک شود، رسن امیدوار شد که به‌زودی می‌تواند به مطالباتش برسد.

ظاهرا در گفت‌وگویی که مدیربرنامه این بازیکن با باشگاه هم داشت، مدیران اعلام کردند به‌دلیل شرایط خاص ارز در کشور و نوساناتی که دارد، قادر نیستند برای این بازیکن دلار تهیه کنند و او باید منتظر باشد تا شرایط در کشور کمی حالت تعادل به خود بگیرد.

اما حالا با انتقال قطعی بیرانوند به آنتورپ باشگاه می‌تواند به تعهداتش عمل کرده و تمام طلب بازیکن عراقی‌اش را از پولی که بابت انتقال بیرانوند به دست می‌آورد، پرداخت کند.

چه زمانی پول بیرو می‌رسد؟

طبق شنیده‌ها با توجه به قراردادی که بین باشگاه پرسپولیس و آنتورپ به امضا رسیده، قرار بر این بود که پول انتقال شماره یک تیم‌ملی در ۳ قسط به پرسپولیسی‌ها برسد. قسط اول که در زمان عقد قرارداد به حساب سرخ‌ها واریز شد. قسط دوم باید بعد از تست پزشکی پرداخت می‌شد و قسط پایانی هم بعد از انتقال نهایی، ضمن اینکه برای هرکدام از این پرداختی‌ها یک‌هفته زمان درنظر گرفته شده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا و همزمانی تست پزشکی بیرانوند و انتقال نهایی‌اش، آنتورپی‌ها باید ۵۵۰ هزار دلار را یکجا به حساب سرخ‌ها واریز کنند. این پول طبق شنیده‌های «فرهیختگان» دوشنبه هفته آتی به حساب سرخ‌ها واریز می‌شود و باید دید به رسن می‌رسد یا خواب دیگری برایش دیده‌اند!

اعتراض خاموش رسن تا رسیدن پول آنتورپ هم صبر می‌کنم!

آنهایی که با بشار رابطه خوب و نزدیکی دارند این روزها ادعا می‌کنند این بازیکن حال و حوصله زیادی ندارد و از بدقولی‌های باشگاه به ستوه آمده و هر لحظه این احتمال می‌رود که تصمیم بدی بگیرد.

او در این روزها با افرادی که رابطه نزدیک دارد درددل کرده و گفته پاسخ معرفت‌هایی که برای پرسپولیس گذاشته این نیست و اعلام کرده حاضر شده پولی را که زمان دقیقی برای واریزش مشخص نبوده دریافت کند اما مشکل تهیه ارز را بر گردن باشگاه نیندازد.

حالا هم ظاهرا او قصد دارد تا زمان واریز پول رضایتنامه بیرانوند ازسوی باشگاه بلژیکی تحمل کند و حرفی نزند اما اگر قرار باشد مثل جریان بعد از قرنطینه او را با مبلغی کم دست‌به‌سر کنند و با او تسویه نکنند، قطعا تصمیمی می‌گیرد که برخلاف میل باطنی‌اش بوده است!

طلب رسن از پرسپولیس چقدر است؟

طبق شنیده‌ها رسن بابت قرارداد ۴۳۰ هزار دلاری‌اش تا به این لحظه ۱۶۰ هزار دلار دریافت کرده و هنوز موفق نشده مابقی مطالباتش را دریافت کند . رسن حدود ۲۷۰ هزار دلار دیگر از سرخ‌ها می‌خواهد که این مبلغ باید تا پایان فصل به او پرداخت شود و اگر قرار باشد دریافتی‌های او مثل سایر بازیکنان به ۷۰ درصد برسد، او باید حدود ۳۰۰ هزاردلار دریافت کرده باشد که این یعنی پرسپولیسی‌ها باید ۱۴۰ هزار دلار دیگر به حساب رسن واریز کنند. هرچند شاید این عراقی تصمیم داشته باشد بنابر مفاد قراردادش از سرخ‌ها پول بگیرد و البته این مبلغ قطعی نیست چراکه با توجه به پراکندگی پرداختی‌های پرسپولیس و طلب‌هایی که او از فصل گذشته داشته می‌تواند این عدد را کم یا زیاد کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اس اس

      از این ۵۰۰ هزار دلار اینقدر خرج میکنید تموم نمیشه برانکو کالدرون استوکس اوساگونا داداش برانکو رسن پول کارگر های هفت تپه رو هم بدید از خزانه خرج میکنن اما ملت هم نمیفهمن دانا شمایید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج