جاباما
۱۰۱۷۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

فرصت ۲۰روزه پرسپولیس برای پرداخت طلب برانکو

سرپرست روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: حتای اگر دادگاه CAS لوایح پرسپولیس را دریافت نکرده باشد حدود ۲۰ روز برای پرداخت مطالبات برانکو فرصت داریم.

خبرگزاری فارس: علیرضا اشرف درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس و نپذیرفتن پیشنهادات این باشگاه از سوی وکیل سرمربی اسبق سرخ‌پوشان برای قسط‌بندی پرداخت طلب برانکو، عنوان کرد: این صحبت‌ها کاملا درست است اما من سعی می‌کنم صادقانه صحبت کنم. تا روزی که در سمت مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هستم وظیفه دارم با هواداران پرسپولیس صادق باشم. برانکو برای پرسپولیس افتخارات زیادی کسب کرده و حقش نبود با وی چنین برخوردی شود.

وی افزود:‌باشگاه پرسپولیس هم دنبال توافق و مصالحه با برانکو است. پیشنهاداتی هم برای وکیل وی فرستادیم اما چند روز پیش دو سایت در خبری اشتباه مدعی شدند پرسپولیس از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده در صورتی که اینگونه نیست و پرسپولیس تمام مدارک و لوایح لازم را به دادگاه CAS فرستاده است.

سرپرست روابط عمومی پرسپولیس درباره اینکه آیا واقعا این باشگاه محروم نشده است، توضیح داد: همزمان با انتشار خبر محرومیت پرسپولیس اعلام شد استقلال هم سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده که من اطلاعی از این موضوع ندارم. با رسانه‌ای که چنین خبری منتشر کرد صحبت کردم و گفتم منبع خبری‌ات چیست که این رسانه پاسخ داد وکیل برانکو منبع خبر بوده است. من هم گفتم شاید وکیل برانکو خبر نداشته لایحه مربوط به این پرونده را به دادگاه CAS ارسال کرده‌ایم. چند روزی هم طول می‌کشد این دادگاه تمام مدارک و لوایح را تایید کند.

اشرف ادامه داد:‌ حتی اگر این موضوع را هم در نظر بگیریم که دادگاه CAS لوایح پرسپولیس را دریافت نکرده حدود ۲۰ روز دیگر به صورت قانونی طبق حکمی که فیفا ارسال کرده برای پرداخت مطالبات برانکو فرصت داریم.

وی درباره هدف باشگاه پرسپولیس درباره پرونده برانکو و اینکه آیا قرار است پول وی پرداخت شود و یا پرسپولیسی‌ها دنبال محکومیت سرپرست اسبق خود هستند، گفت: طبق نگرانی‌هایی که هواداران عزیزمان دارند برای چندمین بار با رسول‌پناه این موضوع را در میان گذاشتم. وی اعلام کرد با منابعی که در یک ماه آینده به پرسپولیس می‌رسد پول برانکو را پرداخت می‌کنیم،‌زیرا پرداخت طلب وی به گردن باشگاه است و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس درباره اینکه این باشگاه برای پرداخت مطالبات برانکو ۲۰ روز فرصت دارد اما قرار است یک ماه دیگر منابع لازم برای پرداخت این طلب تأمین شود و با این حساب احتمال محرومیت و پرداخت غرامت بالا می‌رود، گفت: پرونده برانکو نباید به اینجا می‌رسید تا هواداران و پیشکسوتان اکنون نگران محرومیت باشند، اما وقتی وی از پرسپولیس شکایت کرد باشگاه هم نمی‌توانست دست روی دست بگذارد ما اعتقاد داریم برانکو حقش را می‌خواهد و این موضوع خیلی مشخص است.

اشرف ادامه داد: باشگاه به موازات پیگیری پرونده در فیفا جلساتی با برانکو در کرواسی برگزار کرد تا با وی توافق انجام شود. در نهایت فعلاً برانکو پیشنهادات پرسپولیس را نپذیرفته اما طبق مطالبه ابتدایی وی باید یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو به این مربی پرداخت می‌کردیم اما پس از ارائه لایحه دفاعی باشگاه این طلب به یک میلیون و ۵۰ هزار یورو رسید به همین دلیل ارزش داشت که پرسپولیس از خودش دفاع کند.

وی توضیح داد:‌طبق صحبتی که با رسول‌پناه داشتم ان‌شاءالله باشگاه مبلغ یک میلیون و ۵۰هزار یورویی را پرداخت می‌کند. تمام تلاش پرسپولیس هم همین است و امیدوارم این پرونده برای باشگاه دردساز نشود. در فرصتی که برای پرداخت این پول داریم امیدوارم تمام منابع درآمدی به دست باشگاه برسد و خیال هواداران راحت شود.

وی درباره نشست هماهنگی دیدار پرسپولیس و فولاد گفت: این جلسه هم مانند تمام نشست هایی بود که قبل بازی برگزار می شود. تمهیداتی برای برگزاری دیدار در نظر گرفته شد که امیدواریم بازی بدون مشکل برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی دل

      وزیر سوپرمن وقتشه وارد بشه خخخخ

    • بدون نام

      پول مردم بدبخت که پول میوه بخرندبادلارسی هزار تومانی بدهیدخاک عالم برسرشماها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج