۱۰۱۸۶۷۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

رجب‌زاده: ذوب‌آهنِ بوناچیچ پرنوسان است

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: ذوب‌آهنِ بوناچیچ پرنوسان نشان داده که ناشی از تحت فشار قرارگرفتن در پایین جدول است.

خبرگزاری میزان: مهدی رجب‌زاده در ارتباط با شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن در آستانه دیدار فردا (چهارشنبه) با تیم فولاد در اهواز در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و ششم لیگ نوزدهم، اظهار داشت: دیدار با فولاد در اهواز بازی آسانی نخواهد بود. متاسفانه در دیدار قبلی مقابل ماشین‌سازی، داوری بازی اصلا خوب نبود و یکی از ضعیف‌ترین قضاوت‌هایی بود که من در عمر دیدم.

وی در ادامه در خصوص آینده ذوب‌آهن با وجود بوناچیچ، تصریح کرد: در حال حاضر که او به عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شده همه باید از این مربی حمایت کنیم تا به موفقیت برسد. تیم بوناچیچ پرنوسان ظاهر شده، آن‌ها چهار گل از پیکان تهران دریافت کردند و به شاهین شهرداری بوشهر پنج گل زدند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان پیرامون نتایج اخیر این تیم، خاطرنشان کرد: دلیل نوسان تیم بوناچیچ، ناشی از شرایط روحی و عصبی بازیکنان بوده که به خاطر قرار گرفتن در منطقه خطر و نزدیکی به منطقه سقوط است. در واقع، در زمانی که بوناچیچ برای حضور روی نیمکت ذوب‌آهن انتخاب شد، بسیاری از کارشناسان با این انتخاب مخالف بودند، چون او به جز مقطعی که در سپاهان بوده، در سال‌های اخیر خوب نتیجه نگرفته است اما باید به انتخاب باشگاه احترام گذاشت و به موفقیت تیم کمک کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقایون مدیریت ذوب اهن فقط میخوان تیم سقوط کنه دسته پایین تروگرنه همین الان مربی داخلی که کارشم ازاقای بوناچیچ خیلی بهتره توخونه اش نسشته وتیم نداره

    • تماشاگر

      نباید به انتخاب بد باشگاه احترام گذاشت. در اصفهان، شایعه شده که نمی خواهند اصفهان دو تیم در لیگ برتر داشته باشد. نمونه اش، عدم تلاش مدیران استان، در اعلام نتیجه بازی تیم با ماشین سازی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج