۱۰۱۸۸۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اینتر متوقف شد و رده دوم را به آتالانتا تقدیم کرد

با تساوی تیم فوتبال اینتر در دیداری خانگی مقابل فیورنتینا، بازی‌های هفته سی‌و‌پنجم سری A ادامه پیدا کرد.

خبرگزاری تسنیم: در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا بامداد امروز (پنجشنبه) پنج بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل میهمانش فیورنتینا به تساوی بدون گل بسنده کرد. این نتیجه سبب شد که اینتر با ۷۳ امتیاز در رده سوم بماند و نتواند رده دوم جدول را از آتالانتا پس بگیرد. فیورنتینا هم با ۴۳ امتیاز تیم یازدهم جدول است.

با ثبت نتیجه تساوی در دیدار اینتر - فیورنتینا اگر تیم یوونتوس در بازی امشب مقابل اودینزه پیروز شود، با توجه به کسب نتایج بهتر در دیدار رودررو با اینتر عنوان قهرمانی فصل جاری مسابقات فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا را کسب خواهد کرد.

در دیگر بازی مهم بامداد امروز سری A تیم فوتبال رم در خانه اسپال قعر جدولی که سقوطش به دسته دوم پیش از این قطعی شده بود، با نتیجه ۶ بر یک به پیروزی رسید.

کالینیچ در دقیقه ۱۰، کارلس پرس در دقیقه ۳۸، کولاروف در دقیقه ۴۷، برونو پرس دو بار در دقایق ۵۲ و ۷۵ و نیکولو زانیولو در دقیقه ۹۰ گل‌های رم را به ثمر رساندند. تنها گل اسپال هم توسط آلبرتو چری در دقیقه ۲۴ زده شد. این تیم در دقیقه ۸۶ با اخراج بونی‌فاتزی ۱۰ نفره شد.

اتفاق مهم دیگری که در این بازی‌ها رخ داد شکست ۳ بر یک تیم فوتبال برشا در خانه لچه بود که باعث شد این تیم در فاصله سه هفته به پایان لیگ با ۲۴ امتیاز در رده هجدهم بماند. با توجه به پیروزی جنوای رده هفدهمی که در بازی همزمان دربی شهر جنوا را در خانه رقیب همشهری، سامپدوریا با نتیجه ۲ بر یک فتح کرد، فاصله برشا تا خروج از منطقه سقوط به ۱۲ امتیاز افزایش پیدا کرد. به این ترتیب برشا بعد از اسپال به‌عنوان دومین تیم به سری B‌ سقوط کرد. برشا فصل گذشته به سری A صعود کرده بود.

در دیگر دیدار هم تیم فوتبال تورینو در خانه مقابل هلاس ورونا به تساوی یک - یک رضایت داد.

هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز با دو بازی به پایان می‌رسد که در بازی نخست از ساعت ۲۲ به وقت تهران یوونتوس میهمان اودینزه خواهد بود و در بازی دوم از ۱۵ دقیقه بامداد جمعه، لاتزیو از کالیاری پذیرایی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج