اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۱۸۹۹۶
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

جهانبخش در آستانه جدایی از برایتون

علیرضا جهانبخش باید ببیند اگر در برایتون بماند، آیا فصل آینده شرایطی بهتر از این پیدا می کند یا یک فصل دیگر هم روی نیمکت می نشیند و فقط تمرین می کند؟

خبرورزشی: آنهایی که از فوتبال انگلیس دل خوشی ندارند و حضور علیرضا جهانبخش در برایتون را از ابتدا یک تصمیم اشتباه قلمداد می کردند حالا شاید با شنیدن این خبر کمی خوشحال شوند!

برایتون ایندیپندنت نوشت: «تیم برایتون در چهارمین فصل حضور متوالی‌اش در لیگ برتر انگلیس باید تصمیم‌های سختی در پنجره نقل‌ وانتقال‌های تابستانی بگیرد. ۱۰ بازیکن به احتمال فراوان باید از برایتون جدا شوند که یکی از آنها علیرضا جهانبخش است.»

اخبار مستندی مبنی بر بازگشت علیرضا جهانبخش به فوتبال هلند و انتقالش به تیم آژاکس آمستردام وجود دارند؛ جدایی از تیمی که سرمربی اش هیچ وقت نخواست جهانبخش پرتلاش را ببیند؛ همان بازیکنی که با یک قیچی برگردان فوق العاده، یکی از زیباترین گل های فصل لیگ جزیره را به ثمر رساند.

علیرضا با وجود زدن ۲ گل در ۲ بازی از جمله برابر چلسی تلاش زیادی برای یافتن فرصت حضور بیشتر در ترکیب تیم برایتون کرد. اگرچه جهانبخش تا سال ۲۰۲۳ با برایتون قرارداد رسمی دارد اما بعید است حتی خود این بازیکن تمایل بیشتری برای مبارزه در برایتون داشته باشد؛ وقتی این سرمربی لجباز، هرگز نمی خواهد آمادگی علیرضا را ببیند چرا باید بیش از این برای جدایی وقت تلف کرد؟

جهانبخش باید ببیند اگر در برایتون بماند، آیا فصل آینده شرایطی بهتر از این پیدا می کند یا یک فصل دیگر هم روی نیمکت می نشیند و فقط تمرین می کند؟

فهرست بازیکنانی که در یک قدمی جدایی از برایتون قرار دارند را بررسی کنید؛ «علیرضا جهانبخش، ژوژه ایزکوئردو، یورگن لوکادیا، فلورین آندون، برام کایال، اسچلوتو، برناردو، داوید بوتون، جیسون استیل و لوئیس دانک.» آنها ۱۰ بازیکنی هستند که گفته می شود از برایتون در نقل‌ وانتقالات تابستانی جدا می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ی دختر پرسپولیسی ۱۳ ساله

      جدا شه...

    • بدون نام

      چه بهتر...

    • یه دختر استقلالی.

      بهترین کار همینه باید جدا شی از این تیم مزخرف با اون سرمربی مسخرش

    • Amin

      حرومشون این مربی اصلا لیاقت داشتن بازیکنی مثل جهانبخش نداشت بنده خدا ابن همه زجر کشید خودشو نشون بده به چلسی که جزو بهترین هاب انگلستان برگردون زد تو کشور هلند با اینکه مهاجم نبود آقای گل شد دبگه چی میخواست بهتر از ابن بازبکن؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج