۱۰۲۳۳۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پرسپولیس مطالبات برانکو را پرداخت کرد

باشگاه پرسپولیس که یکی دو روز گذشته توانسته بود درصدی از مطالبات برانکو را بپردازد، امروز (سه شنبه) نیز ٢٣٠ هزار یورو برای واریز به حساب مربی سابق پرسپولیس آماد کرد.

خبرگزاری ایسنا: باشگاه پرسپولیس که یکی دو روز گذشته توانسته بود درصدی از مطالبات برانکو را بپردازد، امروز (سه شنبه) نیز ٢٣٠ هزار یورو برای واریز به حساب مربی سابق پرسپولیس آماد کرد.

پس از کش و قوس فراوان باشگاه پرسپولیس امروز ٢٣٠ هزار یورو به صورت ارز نیمایی تهیه کرد و مراحل انتقال آن را به حساب برانکو ایوانکوویچ در عمان را انجام داد. البته از آنجایی که در کشور عمان به خاطر عید قربان بانک‌ها تا یک هفته تعطیل هستند، مشکلاتی برای انتقال این مبلغ ایجاد شده است. در همین حال باشگاه پرسپولیس طی مکاتباتی به برانکو اعلام کرده می‌تواند مبلغ مذکور را در دوبی به دست این مربی برساند.

گفته می‌شود طی دو روز گذشته نیز ٢۵٠ هزار یورو از سوی پرسپولیس به حساب برانکو واریز شده که با احتساب این مبلغ، باید گفت پرسپولیس‌ از کل مبلغ، ۴٨٠ هزار یورو را پرداخت کرده است.

بر اساس حکم کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا، پرسپولیس پیش از ١۶ مرداد باید یک میلیون و ١١٠ هزار رو ۶۴٠ به برانکو پرداخت کند. با توجه به پرداخت درصدی از این پول، باید دید آیا برانکو به پرسپولیس فرصت کافی را می‌دهد تا باقیمانده طلبش را در آینده بپردازد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج