۱۰۲۷۰۴۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

مربی استقلال: هفته آخر محکوم به پیروزی هستیم

مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به شرایط جدول در مسابقه آینده مقابل شاهین شهرداری بوشهر محکوم به پیروزی هستیم و ان‌شاالله به هدف خود می‌رسیم.

خبرگزاری ایرنا: مربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با توجه به شرایط جدول در مسابقه آینده مقابل شاهین شهرداری بوشهر محکوم به پیروزی هستیم و ان‌شاالله به هدف خود می‌رسیم.

مجید نامجو مطلق در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و پیکان که در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد و با تساوی یک بر یک پایان یافت اظهار کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که به دشواری این مسابقه از قبل واقف بودیم و می‌دانستیم پیکان به خاطر شرایط جدول نیاز به کسب امتیاز دارد و به همین خاطر با یک سیستم دفاعی وارد میدان می‌شود. بنابراین پیش‌بینی این شرایط را کرده بودیم و تمام برنامه‌ریزی‌هایب لازم را انجام داده بودیم.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران افزود: در ۲۰ دقیقه نخست مسابقه شرایط خوبی نداشتیم اما به مرور بهتر شدیم. متاسفانه زمان بدی گل خوردیم و شیرازه تیم به هم خورد اما خوشبختانه بعد از آن به بازی برگشتیم و توانستیم در نیمه نخست نتیجه را به تساوی بکشانیم و در نیمه دوم با توجه به اینکه نیاز به برد داشتیم تا نایب قهرمانی خود را قطعی کنیم با میل به پیروزی وارد زمین شدیم.

نامجو مطلق اضافه کرد: می‌دانستیم پیکان لایه‌های دفاعی زیادی را تدارک می‌بیند و با تعداد نفر زیادی دفاع می کند و گل زدن مشکل می شود کما اینکه تیم پیکان ۵ بازی قبلی خود را بدون شکست و دریافت گل پشت سر گذاشته بود. با توجه به این شرایط سعی کردیم لایه های دفاعی را باز کنیم و چند موقعیت نیز بدست آوردیم اما متاسفانه استفاده نکردیم.

مربی استقلال گفت: با توجه به شرایط جدول در مسابقه آینده مقابل شاهین شهرداری بوشهر محکوم به پیروزی هستیم و ان‌شاالله به هدف خود می‌رسیم.

وی در پاسخ به سوال مبنی بر خستگی بازیکنان استقلال و مناسب نبودن شرایط آنها از نظر بدنی اظهار کرد: فشردگی بازی‌ها و اینکه در جام حذفی هم بازی کردیم طبیعی است که به بازیکنان فشار وارد می کند و موجب خستگی می‌شود اما بیشتر از اینکه از نظر بدنی مشکل داشته باشیم به خاطر نوع و شرایط بازی تیم پیکان، موقعیت‌های کمتری بدست آوردیم و به راحتی نمی‌توانستیم پشت دفاع پیکان صاحب توپ شویم و این به خاطر فشردگی خط دفاع پیکان بود به طوری که گاهی اوقات با ۶ بازیکن دفاع می‌کردند.

نامجو مطلق ادامه داد: خوشبختانه از این مسابقه یک امتیاز گرفتیم اما می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ناراحتی وریا غفوری از تعویض گفت: غفوری از شرایط بازی تیم یک مقدار گله داشت و از قبل از این مسابقه نیز قدری احساس درد می کرد و دنبال این بودیم که یک بازی به او استراحت بدهیم اما با توجه به اینکه در این مسابقه نیاز به ۳ امتیاز داشتیم از او و شیخ دیاباته استفاده کردیم و مشکل دیگری نیست و وریا نیز از نتیجه حاصله ناراحت بود نه تعویض.

مربی استقلال تهران درباره میزان شانس استقلال برای نایب قهرمانی در لیگ برتر اظهار کرد: به طور قطع بیشترین شانس را داریم و همین الان نیز در جدول دوم هستیم و تفاضل گل بهتری نسبت به تراکتور داریم. در هفته آخر تراکتور با فولاد که این تیم نیز برای سهمیه می‌جنگد مسابقه دارد و ما اگر دیدار آخر برابر شاهین شهرداری بوشهر را ببریم دیگر نیازی به هیچ نتیجه‌ای نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فوتبالی

      همه که شاهین رو زدن , شما هم بیا 4/5تا گل بزنش .

    • بدون نام

      خخختخ نه تره خدا میخاین شاهین هم نبرید اون موقع که برای سقوط میجنگید به همه باخت چه برسه الان که روحیه هم نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج