۱۰۲۷۰۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

صادقی: اشتباهات داوری به سایپا ضربه زده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم که داور در قضاوتش درست عمل کرده باشد؛ در مجموع فکر می‌کنم امسال اشتباهات داوری خیلی به ما ضربه زده است.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: امیدوارم که داور در قضاوتش درست عمل کرده باشد؛ در مجموع فکر می‌کنم امسال اشتباهات داوری خیلی به ما ضربه زده است.

ابراهیم صادقی در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان که منجر به تساوی بدون گل شد، اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی کاملا در اختیار ما بود. با توجه به اینکه در زمین خودمان بود توانستیم موقعیت‌های خیلی خوبی، هم روی ارسال از کناره‌ها و هم ضربات ایستگاهی درست کنیم. حتی موقعیت تک به تک داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم. در مجموع خیلی خوب بازی کردیم و این مهم بود اما در انتهای لیگ گرفتن نتیجه خیلی مهم است.

وی در ادامه افزود: به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. با تمام وجود تلاش کردند. توانستند تقریبا در ۹۰ دقیقه حریف را تحت فشار بگذارند. هنوز به آینده امیدواریم. همه چیز هنوز دست خودمان است. بیشتر بازی‌ها مساوی شد. فقط ماشین‌سازی بین تیم‌های پایین جدول باخت و پنج تیم هنوز خطر سقوط دارند. باید در پنج روز آینده از نظر ذهنی و جسمی خوب ریکاوری شویم. خودمان را برای آخرین بازی آماده می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا همچنین خاطرنشان کرد: صحنه‌های مشکوک هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم وجود داشت. امیدوارم که داور در قضاوتش درست کار کرده باشد. هفته قبل هم داور در بازی با فولاد به اشتباه یک پنالتی برای ما نگرفت. در مجموع فکر می‌کنم امسال اشتباهات داوری خیلی به ما ضربه زده است. امیدوارم قضاوت داور در این بازی درست باشد در غیر این صورت واقعا طبق معمول از این قضیه خیلی ضرر کرده‌ایم.

صادقی در پایان درباره بازی آخر مقابل پرسپولیس گفت: کار سختی داریم. در آخر لیگ همه بازی‌ها سخت هستند. امتیاز گرفتن خیلی سخت می‌شود ولی سعی می‌کنیم خوب استراحت و تمرین کنیم تا آماده بازی شویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج