۱۰۳۰۶۷۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دربی اولی‌ها: جدال جذاب دیاباته و رادوشوویچ

در بازی امروز بین تیم‌‎های استقلال و پرسپولیس شیخ دیاباته و بوژیدار رادوشوویچ اولین حضور در شهرآورد تهران را تجربه می‌کنند.

خبرگزاری ایلنا: در بازی امروز بین تیم‌‎های استقلال و پرسپولیس شیخ دیاباته و بوژیدار رادوشوویچ اولین حضور در شهرآورد تهران را تجربه می‌کنند.

دربی اولی‌ها: جدال جذاب دیاباته و رادوشوویچ

ر چارچوب مسابقات مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور از ساعت 19 امروز تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم خواهند رفت. این بازی برای هر دو تیم اهمیت ویژه‌ای برای پیمودن مسیر فینال داشته و برنده این بازی در مرحله بعدی با تراکتور مصاف می‌دهد که روز گذشته نفت مسجد سلیمان را از پیش رو برداشت.

در بازی امروز شیخ دیاباته فرصت دارد تا برای اولین مرتبه در شهرآورد تهران به میدان برود و این بازی بزرگ را با پیراهن استقلال تجربه کند. شیخ که در تابستان گذشته به تهران آمده طی دو بازی در لیگ نوزدهم به دلیل مصدومیت نتوانسته بود مقابل پرسپولیس مصاف بدهد.

آقای گل لیگ نوزدهم با 15 گل زده می‌تواند در کنار مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری قدرت خط حمله آبی‌ها را افزایش بدهد و شانس گلزنی در این بازی حساس را بالا ببرد. دیاباته با تجربه اولین دربی تهران با عبور از خط دفاعی پرسپولیس باید با دروازه این تیم رو به رو شود که امروز پس از مدت‌ها به دنبال جدایی علیرضا بیرانوند وظیفه حفاظتش به بوژیدار رادوشوویچ رسیده است.

سنگربان 31 ساله کروات که مدت‌ها به عنوان نیمکت نشین پرسپولیس را در مسابقات بزرگ و حساس از جمله دربی همراهی می‌کرد پس از انتقال بیرانوند به آنتورپ بلژیک امروز فرصت دارد تا با صلاحدید یحیی گل محمدی در ترکیب اصلی سرخپوشان جای گرفته و اولین دربی تهران را تجربه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج