۱۰۳۰۸۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نکاتی جالب در مورد گلزنان دربی

گل‌ها و گلزنان دربی نیمه نهایی جام حذفی نکات جالبی داشتند.

خبرگزاری میزان: دربی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ - ۲ به اتمام رسید، اما این تیم استقلال بود که در ضربات پنالتی در مجموع با نتیجه ۶ بر ۳ پرسپولیس را شکست داد تا حریف تراکتور در دیدار نهایی باشد. گل‌ها و گلزنان این بازی نکات جالبی داشتند که آن‌ها را در زیر می‌خوانید.

بشار دومین گلزنی خارجی برتر دربی

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس با گلی که در جریان بازی مقابل استقلال به ثمر رساند موفق شد دومین گل خود را در دربی تهران به ثبت برساند. رسن که در دربی برگشت فصل گذشته گل تساوی پرسپولیس را زده بود الان بعد از ایمون زائد سه گله، دومین گلزن برتر خارجی دربی به حساب می‌آید. البته بشار سهمی در پنالتی‌های آخر بازی نداشت.

چهارمین گل علیپور در دربی

علی علیپور مهاجم پرسپولیس که زننده دومین گل این تیم مقابل استقلال بود توانست چهارمین گل خودش را در این مسابقه سنتی به ثمر برساند تا کنار بازیکنانی مانند مرحوم همایون بهزادی، مهدی هاشمی نسب و فرهاد مجیدی قرار بگیرد.

گل اولی‌ها برای استقلال

دو گل استقلال در جریان بازی به وسیله مهدی قایدی و محمد دانشگر به ثمر رسید. نکته جالب اینجا بود که هر دو بازیکن اولین گل خود را در دربی تهران و مقابل پرسپولیس در این مسابقه تجربه کردند تا نام آن‌ها در تاریخ دربی تهران به عنوان گلزن ثبت شود.

میلیچ و دیاباته خارجی‌های پنالتی زن

میلیچ و دیاباته بازیکن خارجی استقلال بودند که پس از پایان جریان ۱۲۰ دقیقه بازی توانستند در ضربات پنالتی برای استقلال گلزنی کنند تا به عنوان اولین گلزنان خارجی استقلال در شهرآورد تهران نام آنها ثبت شود.

مطهری ۳ گله شد

ارسلان مطهری مهاجم استقلال که آخرین پنالتی این تیم را مقابل پرسپولیس به ثمر رساند، موفق شد تا خودش را در دربی تهران سه گله کند. مطهری پیش از این در دربی برگشت فصل گذشته موفق شده بود که دو بار دروازه پرسپولیس را باز کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج