adexo3
۱۰۳۰۹۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دوحه آماده میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا

براساس اعلام کمیته برگزاری رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، هیأت اجرایی AFC به منظور برگزاری این رقابت‌ها هفته آینده وارد دوحه می‌شود و درباره برخی از موضوعات تصمیمات لازم با حضور مسئولان کنفدراسیون اتخاذ خواهد شد.

روزنامه ایران ورزشی: براساس اعلام کمیته برگزاری رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، هیأت اجرایی AFC به منظور برگزاری این رقابت‌ها هفته آینده وارد دوحه می‌شود و درباره برخی از موضوعات تصمیمات لازم با حضور مسئولان کنفدراسیون اتخاذ خواهد شد. قطری‌ها پنج هتل را برای میزبانی از این مسابقات در نظر گرفته‌اند که یک هتل به عوامل اجرایی و کمیته برگزاری مسابقات اختصاص خواهد داشت.

همچنین ابتدا قرار بود چهار تیم حاضر در هر گروه در یک هتل مستقر شوند که این موضوع از جانب فدراسیون فوتبال عربستان پذیرفته نشده و دومین راه‌حل اقامت تیم‌های هر کشور در یک هتل است. با این وجود کمیته برگزاری اعلام کرده پس از ورود هیأت اجرایی AFC درباره نحوه اقامت و تقسیم تیم‌ها در هتل‌های موردنظر تصمیم‌گیری خواهد شد.

طبق پروتکل اعلامی AFC هر پنج هتل به صورت قرنطینه به میهمانان ویژه این رقابت‌ها اختصاص خواهد داشت و به منظور رعایت پروتکل بهداشتی فرد دیگری امکان ورود به این هتل‌ها را در طول برگزاری رقابت‌ها پیدا نمی‌کند. مجموعه‌های تمرینی جام جهانی ۲۰۲۲ نیز برای تمرینات تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها پیش‌بینی شده است که با توجه به محل اقامت تیم‌ها زمین‌های تمرینی انتخاب و مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج