adexo3
۱۰۳۱۱۴۳
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

فتح‌الله‌زاده: فرهاد تیم را قهرمان کند و بعد برود

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال معتقد است پس از مدت‌ها دل هواداران استقلال شاده شده و برای تداوم این شادی باید فرهاد مجیدی یا سعادتمند از خودشان بگذرند.

ورزش سه: علی فتح الله زاده مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در رابطه با پیروزی شب گذشته آبی پوشان پایتخت برابر رقیب دیرینه پرسپولیس اینطور با کری خواندن حرف‌هایش را آغاز کرد و گفت: استقلال در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد و حتی می توانستیم در جریان ۹۰ دقیقه برنده بازی باشیم.

او سپس با اشاره به کری خوانی های مرسوم هواداران دو تیم گفت: اتفاق خوب اینکه با سند و مدرک پرسپولیس را ۶ تایی کردیم. ما برای کری خواندن و ثابت کردن اعداد و ارقام از اجداد خودمان کمک نمی گیریم. ۶ تا و ۴ تای استقلال با سند و مدرک موجود است. اعداد و ارقام استقلال آپدیت و به روز هستند. این برد را به هواداران استقلال و تمام اعضای خانواده بزرگ استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم با کسب قهرمانی این پیروزی در دربی بیشتر بچسبد.

فتح الله زاده در رابطه با استعفای فرهاد مجیدی که از رفتارهای مدیرعامل استقلال شکایت دارد، بیان کرد: استعفای فرهاد اتفاق خوبی نبود. فرهاد برای استقلال زحمت کشیده است ولی استقلال در آستانه به دست آوردن یک جام است و نباید با این اتفاقات کام هوادران را تلخ کرد.

او سپس با اشاره به بازگشتش به استقلال و استعفا از پست مدیرعاملی باشگاه اضافه کرد: وقتی من مدیرعامل استقلال شدم، متوجه شدم که آقایان می خواهند مدیرعامل دیگری بیاروند و چون هنوز شروع به کار نکرده بودم، بلافاصله قطع همکاری کردم و به خاطر هواداران به کار خود ادامه ندادم؛ فرهاد اما با تمام ناملایمتی ها ساخته و بی معرفتی است این شرایط را برای او ایجاد کنیم.

فتح الله زاده ادامه داد: سعادتمند باید با فرهاد صحبت کند و اجازه رسمی این استعفا را ندهد. هوادار استقلال بعد از چند سال به آرامش رسیده و آنها خوشحال هستند. نباید با ادامه دادن این کارها کام هوادار را تلخ کرد.

مدیرعامل پیشین استقلال برای خروج از بحران پیش آمده در اردوی آبی‌ها اینطور توضیح داد: به نظر من اگر فرهاد یا سعادتمند به هر دلیلی نمی خواهند با هم کار کنند، باید با هم روراست باشند و یک نفر به نفع دیگری کنار برود. البته معلوم نیست که فرهاد حتما با مدیرعامل دیگری موفق شود یا سعادتمند با مربی دیگری غیر از فرهاد؛ ولی اگر هدف موفقیت استقلال و خوشحالی هوادران است، باید از خودمان بگذریم. فرهاد از نوجوانی فرهاد در کنار من بوده و با اخلاق و روحیات او آشنا هستم و به نظرم اگر او قصد ادامه دادن ندارد، در جام حذفی استقلال را قهرمان کند و بعد برود.

او سپس با اشاره به مدیرعامل استقلال و سفرش به ایتالیا گفت: نمی خواهم از سعادتمند انتقاد کنم ولی او باید با فرهاد هماهنگ می شد و او را در جریان سفر به ایتالیا قرار می‌داد. به نظرم با شرایطی که تیم دارد و در آستانه دربی، زمانی خوبی برای این سفر نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح،اله،اسدی

      داش،فرهاداستقلالوترک،نکن،ماشااله،به،توضربه،روحی،میخوره،تیم

      پاسخ ها

      • رامین

        دوپینگیه عرب زاذه

    • Naser

      فتل بیشتربه توهمات هواداران کیسه اضافه میکنه

    • بدون نام

      اول خودت باید بری ازایران برو خیال یه ملتو راحت کن

    • بدون نام

      فتل مجیدی که نه استقلال بدون سرمربی هم قهرمانه اینو من نمیگم داور بازی سپاهان و استقلال میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج