۱۰۳۲۲۹۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

از جنگ دلال‌ها تا دردسر بزرگ یحیی

پرسپولیس هفته‌ای پردردسر و پر از ماجرا‌های عجیب و باورنکردنی را پشت سر گذاشت. اتفاقاتی که منجر به درگیری‌های داخلی در تیم و باشگاه شد و بحران‌های مهمی را به وجود آورد.

روزنامه جام‌جم: پرسپولیس هفته‌ای پردردسر و پر از ماجراهای عجیب و باورنکردنی را پشت سر گذاشت. اتفاقاتی که منجر به درگیری‌های داخلی در تیم و باشگاه شد و بحران‌های مهمی را به وجود آورد. بخشی از این اتفاقات را می‌خوانید:

شکست غیرمنتظره در دربی

ناگفته پیداست که بدترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس، شکست در دربی بود. موضوعی که کل موفقیت‌های فصل باشگاه و تیم را برای مدتی زیر سوال برد. ماجرا اینجاست که پرسپولیسی‌ها انتظار داشتند در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی کار را تمام کنند اما گلی که در دقیقه ۴ بازی خوردند، آنها را شوکه کرد. یحیی قصد داشت با استفاده از علی علیپور و وحید امیری در خط حمله و همچنین بشار رسن، سیامک نعمتی و مهدی ترابی یک خط عقب‌تر در کنار احمد نوراللهی، حریف را غافلگیر کند، اما مهدی قائدی با گل خود، همه حساب و کتاب‌ها را به‌هم ریخت. باقی محاسبات یحیی در تعویض‌ها هم اشتباه از آب درآمد و آنها دربی را باختند.

فرصتی به نام کنفرانس

مصاحبه گل‌محمدی بعد از دربی، موضوع داغ دیگری بود که کلی سوژه به هواداران داد. یحیی از همه ایراد گرفت تا شکست مقابل استقلال و اشتباهات تاکتیکی خود را پشت آن پنهان کند. البته او هر جمله‌ای که به زبان آورد، یک پشت پرده خاص داشت. مثلا وقتی از جدایی علیرضا بیرانوند به خاطر بی‌پولی باشگاه حرف زد، در واقع داشت کیفیت بوژیدار رادوشویچ را زیر سوال می‌برد یا وقتی به انتقاد از خریدهای باشگاه در نیم‌فصل پرداخت، قصدش این بود که جذب کریستین اوساگونا را از گردن خود باز کند. ماجرا درگیری‌های پشت‌پرده با مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه هم لو رفت.

خواب دردسرساز

یحیی حدود سه هفته قبل، فهرستی شامل ۷ بازیکن جدید را در اختیار رسول‌پناه قرار داد و از او خواست فورا در مورد جذب این بازیکنان تصمیم‌گیری کند، زیرا از یک سو، پرسپولیس باید خود را با بازیکنان جدید مهیای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کند و نباید در این مورد زمانی از دست برود؛ در ثانی ممکن است سایر تیم‌ها سراغ این گزینه‌ها بروند و کار سخت شود. بعد از حدود ۲۰ روز، کوچک‌ترین اتفاقی برای جذب این بازیکنان رخ نداد تا گل‌محمدی به سیم آخر زده و مدیران باشگاه را به کسانی تشبیه کند که خوابیده‌اند. خوابی که دردسرهایی برایش به همراه داشت از جمله پیغام و پسغام‌های مدیریتی!

جاسوس داخل باشگاه کیست؟

کوچک‌ترین اتفاق که در باشگاه رقم می‌خورد، فورا به دست رسانه‌ها و صفحات هواداری در فضای مجازی می‌رسد. موضوعی که یحیی را حسابی سردرگم کرده است. او بارها نسبت به رقم خوردن یکسری اتفاقات و لو رفتن اخبار اختصاصی مثل فهرست بازیکنان جدید هشدار داده بود اما هنوز این شرایط تغییر نکرده و کسانی که جاسوسی پرسپولیس را می‌کنند، در مسند خود مشغول فعالیت هستند. آش آن قدر شور شده که گل‌محمدی برای پیدا کردن جاسوس، رو به فعالیت‌های دیگری هم آورده که در نوع خود عجیب است و به اصرار اطرافیانش، فعلا نمی‌توان از این مسائل، حرفی به میان آورد.

مذاکره با رقبا

این موضوع واقعیت دارد که گل محمدی به دو پیشنهاد دیگرش هم فکر کرده است. قبل از آن که محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان شود، پیشنهادی به یحیی داده شد اما مذاکرات به سرانجام نرسید. به همین خاطر گل‌محمدی به شدت موضوع را تکذیب کرد زیرا دیگر کار از کار گذشته بود. یک پیشنهاد دیگر هم در میان است که یحیی کمتر در موردش صحبت می‌کند اما اگر پای استعفای شفاهی خود که به قصد ترساندن مدیران باشگاه بود، بایستد، شاید با قبول پیشنهاد دوم خود، قراردادی بر مبنای دلار به امضا برساند.

دعوا در کمپ پرسپولیس

در نهایت این‌که کمپ پرسپولیس حالا تبعات شکست در دربی را تحمل می‌کند. استعفای شفاهی یحیی گل‌محمدی در کنار استعفای یکی از معاونان پرحاشیه باشگاه و حمله طرفداران تیم در فضای مجازی به کادرفنی به خاطر آن شکست عجیب، همگی حاشیه‌ساز بود. بازیکنان از دست مدیریت باشگاه شاکی هستند و هواداران از دست بازیکنان. فعلا پرسپولیس پر از اتفاق و جنجال و حاشیه است مگر آن که به زودی و قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا، اتفاقات خوبی رخ دهد؛ مثلا جذب ۴ بازیکن ظرف امروز یا فردا از طریق افرادی که با مدیربرنامه‌های گل‌محمدی قهر هستند!

بازیکنان همکاری نمی‌کنند

البته گل‌محمدی در این هفته، دست بازیکنان خودش را هم رو کرد. او به صورت رسمی از بازیکنانش خواست تا با باشگاه در جهت تمدیدقراردادها، همکاری کنند. این موضوع با واکنش برخی بازیکنان همراه شد زیرا آنها انتظار این جمله از سوی گل‌محمدی را نداشتند. یحیی با این جمله خود، هواداران را مقابل بازیکنان قرار داد حقیقت اینجاست که پرسپولیسی‌ها در انتظار تسویه حساب فصل نوزدهم، دریافت مطالبات قبلی و همچنین پاداش قهرمانی و آپشن‌های قراردادشان هستند، اما تنها چیزی که نصیب‌شان شده، درخواست تخفیف ۱۵‌تا ۲۰‌درصدی در کنار حذف آپشن و متمم قراردادها بود. حتی برخی بازیکنان می‌گویند رسول پناه از آنها خواسته یکی از این دو راه را انتخاب کنند؛ یا بدون درخواست رقمی بیشتر و با رقم فصل گذشته، قراردادشان را تمدید کنند یا از پرسپولیس جدا شوند. به همین علت، بازیکنان پرسپولیس هم قصد همکاری با باشگاه را ندارند.

ترس از پنالتی

موضوع دیگری که در این مدت حسابی دردسر ساخت، ماجرای پنالتی‌های بازی با استقلال بود. پرسپولیسی‌ها در ضربات پنالتی، کار را به حریف واگذار کردند و ضربات احمد نوراللهی و کریستین اوساگونا از دست رفت. در این مورد، چند اتفاق عجیب رخ داد که یکی از آنها، تعویض‌های اشتباه یحیی در اوقات تلف شده بود. گل‌محمدی تصمیم گرفت بشار و علیپور که قدرت پنالتی زدن دارند را از ترکیب تیم بیرون بکشد. سپس در لیست خود دست برد و پنالتی اول به نوراللهی رسید در حالی که از اول هم قرار بود مهدی ترابی آن را بزند. ترس از پنالتی‌ها، کار دست سرخ‌ها داد و آنها نتیجه را واگذار کردند درحالی‌که تمام این موضوع به خاطر نگرانی‌های بی‌مورد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج