adexo3
۱۰۳۲۴۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فصل ۹۹-۴۰۰ بدون تماشاگر استارت می‌خورد

با وجود اینکه بازی‌های باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا در قطر با حضور تماشاگر برگزار می‌شود نظر فدراسیون فوتبال در سال جدید شروع لیگ برتر هم چنان بدون حضور تماشاگر است.

ورزش سه: با وجود اینکه بازی های باقی مانده لیگ قهرمانان آسیا در قطر با حضور تماشاگر برگزار می شود نظر فدراسیون فوتبال در سال جدید شروع لیگ برتر هم چنان بدون حضور تماشاگر است.

رییس فیفا چندی پیش در نامه ای به فدراسیون های ملی ضمن تشکر به خاطر از سر گیری دوباره بازی های لیگ خواسته بود رفته رفته برای حضور تماشاگر در استادیوم ها برنامه ریزی کنند؛ البته تاکید کرده دراین باره تصمیم گیرنده وزارت بهداشت کشورهاست و باید مشورت های لازم با آنها صورت گیرد. با این وجود به نظر می رسد بازی های لیگ برتر در فصل جدید هم بدون حضور تماشاگر برگزار می شود به این خاطر که درخواستی در این خصوص از سوی سازمان لیگ به وزارت بهداشت ارایه نشده است. تصمیم گیرنده در این خصوص ستاد مبارزه با کرونا در ورزش است.

به تازگی وزارت بهداشت آلمان اعلام کرده است بوندس لیگا در فصل جدید هم بدون حضور تماشاگر استارت خواهد خورد. این در حالی است که فدراسیون فوتبال آلمان بهترین امکانات را در راستای مبارزه با کرونا در فوتبال بکار گرفته است. با این حال وزارت بهداشت آلمان متقاعد نشده که به تماشاگران اجازه حضور در استادیوم ها را دهد. مقامات وزارت بهداشت آمان حتی قبول نکردند دیدار پایانی جام حذفی با حضور حداقلی تماشاگران برگزار شود.

در فوتبال ایران و در ماه های اخیر هیچ باشگاهی جز تراکتور خواهان حضور تماشاگرانش در استادیوم ها نشده است چرا که اجرای پروتکل های ورزشی در استادیوم ها سخت است و از سویی تبعات آن می تواند برای باشگاه ها سنگین باشد. سازمان لیگ به طور حتم در خصوص این موضوع سیاست کشورهای پیشرو در مبارزه با کرونا را الگو قرار خواهد داد و از آنجایی که کشورهای توسعه یافته بر این عقیده اند بازی ها هم چنان باید بدون حضور تماشاگر برگزار شود از این تصمیم تبعیت خواهد کرد.

گفتنی است فصل جدید لیگ برتر اواخر مهر یا اوایل آبان آغاز می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج