۱۰۳۲۶۴۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

علی شجاعی از نساجی جدا شد

هافبک تیم نساجی با انتشار پستی از این تیم جدا شد.

برترین‌ها: افبک تیم نساجی با انتشار پستی از این تیم جدا شد.

علی شجاعی هافبک چپ پای تیم نساجی با انتشار پستی در صفحه شخصی اش اعلام کرد که از این تیم جدا خواهد شد. شجاعی ۲۳ ساله که در این فصل ۲۱ بار برای قائمشهری‌ها به میدان رفت، موفق شد ۴ بار گلزنی کند و ۳ بار نیز پاس گل بدهد.

شجاعی در متن پستی که منتشر کرده، نوشته است:

«هوادار عاشق نساجی سلام و درود

دوستان مهربان و شیرینم درقائم شهر و سراسرمازندران ۲ سال خاطره انگیز را با شما سپری کردم که بهترین لحظات عمرم بود. می‌دانم و فراموش نمی‌کنم همیشه در سختی‌ها کنار من بودید و هرگز تنهایم نگذاشتید. این روز‌ها که مجبورم با شما خوبان خداحافظی کرده و به لحاظ فیزیکی دور شوم، قلب و روحم کنارتان می‌ماند و همیشه مراقب شما خواهد بود. قول می‌دهم که هرگز کسی جای شما را در زندگی و روزگار من نگیرد و همیشه جایگاه تان در قلب من، طلایی‌ترین باشد. شادی‌های زیادی با هم داشتیم و درتلخی و سختی‌ها همراه هم بودیم، این‌ها چیز‌هایی نیستند که هرگز فراموش شوند.

امروز که به مرحله‌ای جدید درزندگی ورزشی خودم رسیده ام وظیفه خود می‌دانم ازهواداران نساجی درقائم شهر و استان پدری خودم مازندران به خاطر عشق، محبت، شادی و لذت فوتبالی که به من عطا کردید تشکرکنم.

جا دارد باید یادی کنم ازآقایان رضا حدادیان و علی امیری مالک و مدیرعامل زحمتکش نساجی مازندران که مانند برادری بزرگ‌تر بی دریغ به من محبت کردند و هرگز الطاف این دو مرد بزرگواررا فراموش نخواهم کرد. تشکر ویژه‌ای هم از آقای ایزد سیف الله پورسرپرست زحمتکش تیم دارم که همواره تلاش می‌کرد تا بچه‌های نساجی کمترین دغدغه را داشته باشند.

همچنین وظیفه خودم می‌دانم از آقای محمود فکری و کادرفنی زحمتکش نساجی مازندران ازآقا صمد مرفاوی بگیرید تا دکتر وحید فاضلی، آقا سیروس دین محمدی، آقا حنیف عمران زاده، آقا مسعود ابطحی، آقا هاروت آبراهیمیان و همین طور آقای رضا مهاجری و کادرایشان تشکرکنم و بگویم در مدتی که کنار شما به کار مشغول بودم، درس‌های زیادی آموخته و از اعمال و رفتار شما، به رشد و تعالی رسیدم. در این مدت لطف‌های زیادی به من داشتید و در لحظه لحظه روز‌هایی که گذشت، من را در هر امری یاری رساندید. خداحافظی کردن از شما و پشت سر گذاشتن روز‌هایی که در کنار هم سپری کردیم، سخت است، اما به خداوند بزرگ می‌سپارمتان و بهترین آرزو‌ها را برای شما دارم.

درپایان برخود واجب می‌دانم تشکری خالصانه ازهمبازیانم درنساجی مازندران داشته باشم.

همبازیان گرامی که همیشه راهنمای من بوده‌اید، زمان خداحافظی از راه رسیده است. در این دو سال گذشته، تجربیات خوب و ارزشمندی از همکاری و رفاقت کنار شما به دست آوردم. سطح عالی همکاری و همراهی که از جانب شما کردم. باعث شد تا در مسیر حرفه‌ای خود بیش از انتظار پیشرفت داشته باشم و این را مدیون کمک‌های بی‌دریغ شما عزیزان هستم. آرزو می‌کنم که خداوند بزرگ در تمامی مراحل زندگی یار و یاورتان باشد و همیشه موفق باشید.علی شجاعی»

گفته می‌شود که یکی از تیم‌های پایتخت به دنبال این بازیکن است. باید منتظر ماند و دید در زمان نقل و انتقالات، شجاعی راهی کدام تیم می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج