۱۰۳۲۶۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دست رد هافبک چلسی به پیشنهاد اینتر و کونته

وب سایت گل مدعی شد که با وجود علاقه فراوان اینتر به جذب انگولو کانته اما خود این هافبک فرانسوی ترجیح می‌دهد که در چلسی باقی بماند.

ورزش سه: .ب سایت گل مدعی شد که با وجود علاقه فراوان اینتر به جذب انگولو کانته اما خود این هافبک فرانسوی ترجیح می‌دهد که در چلسی باقی بماند.

به نظر می‌رسد که با توجه به خرید های زیاد چلسی در نقل و انتقالات تابستانی، این تیم به فروش برخی از بازیکنان خود نیز احتیاج خواهد داشت تا بتواند از مشکلات مالی احتمالی جلوگیری کند.

انگولو کانته یکی از بازیکنانی است که بحث جدایی او از چلسی روز به روز جدی تر از قبل می شود. اینتر و سرمربی اش یعنی آنتونیو کونته مهم ترین مشتری هافبک فرانسوی آبی‌های لندن محسوب می شوند اما با این حال هنوز فرانک لمپارد درباره کانته اعلام بی‌نیازی نکرده است.

اینتر در حال حاضر به دلیل برخی مشکلات اقتصادی قادر نیست که انگولو کانته را در اختیار بگیرد اما این تیم به فروش برخی از بازیکنان خود فکر می‌کند؛ موضوعی که می‌تواند به آمدن هافبک فرانسوی به جوزپه مه آتزا کمک کند.

حالا و در همین رابطه وبسایت گل مدعی شده که با وجود علاقه زیاد اینتر به جذب انگولو کانته اما خود این ستاره فرانسوی ترجیح می دهد که در استمفوردبریج بماند و به کارش در چلسی ادامه دهد. با این وجود باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اتفاقاتی در این زمینه رخ خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج