۱۰۳۲۸۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فریبا: استقلال به قهرمانی در جام‌حذفی نیاز دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به قهرمانی در جام حذفی نیاز دارد تا حداقل یک جام را در این فصل به هوادارانش تقدیم کند.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال به قهرمانی در جام حذفی نیاز دارد تا حداقل یک جام را در این فصل به هوادارانش تقدیم کند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل پرسپولیس در دربی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، اظهار داشت: عملکرد استقلال قابل قبول بود و محمد دانشگر واقعاً نمایش خوبی داشت. متاسفانه بعد از مصدومیت فرشید اسماعیلی، بازی دست پرسپولیس افتاد. امیدوارم اسماعیلی و کریمی به دیدار فینال مقابل تراکتور برسند.

وی در خصوص عملکرد بازیکنان در ضربات پنالتی، تصریح کرد: در ضربات پنالتی ۵۰ درصد شانس حاکم است، اما به نظرم مهار خوب حسینی فضا را به نفع استقلال تغییر داد و ارسلان مطهری هم کار را تمام کرد. استقلال به قهرمانی در جام حذفی نیاز دارد تا حداقل یک جام را در این فصل به هوادارانش تقدیم کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان درباره اظهارات یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از دربی، خاطرنشان کرد: در دربی اشتباه داوری تاثیرگذاری ندیدیم و اشتباه داور به ضرر استقلال بود و دیدیم که یک پنالتی روی فرشید اسماعیلی را نگرفتند. گل‌محمدی مربی باشخصیت و کاربلدی است، حرف‌هایی که در نشست بعد از بازی زد از او بعید بود، به نظرم او تحت فشار ناشی از شکست در دربی آن حرف‌ها را زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج