۱۰۳۳۱۸۶
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

در جلسه آل‌کثیر و پرسپولیس چه گذشت؟

لابد می‌دانید عیسی آل‌کثیر هم پس از مذاکراتی که سه‌شنبه گذشته با باشگاه پرسپولیس انجام داد با مسئولان این باشگاه از لحاظ مالی به توافق نهایی رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد. آل‌کثیر سال گذشته در تیم صنعت نفت حضور داشت و با به ثمر رساندن ۱۲ گل در رتبه سوم برترین گلزنان فصل قرار گرفت.

آی اسپورت: لابد می‌دانید عیسی آل‌کثیر هم پس از مذاکراتی که سه‌شنبه گذشته با باشگاه پرسپولیس انجام داد با مسئولان این باشگاه از لحاظ مالی به توافق نهایی رسید و با این تیم قرارداد امضا کرد. آل‌کثیر سال گذشته در تیم صنعت نفت حضور داشت و با به ثمر رساندن ۱۲ گل در رتبه سوم برترین گلزنان فصل قرار گرفت. اما آنچه شاید ندانید اتفاقاتی است که در جلسه عیسی آل‌کثیر و دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس رخ داد. او یک بار از امضای قرارداد پشیمان شد و با دلخوری قصد ترک جلسه را داشت، بعد با پادرمیانی‌ها دوباره به مذاکره برگشت و همین حوادث باعث طولانی شدن جلسه و نرسیدن او به تمرین عصر شد...

برادر عیسی در جلسه با سرخ‌ها

عیسی آل‌کثیر جدای از مدیربرنامه‌های خود، برادرش را نیز به جلسه با دست‌اندرکاران پرسپولیس آورده بود. برادری پرسپولیسی که در ادامه خواهیم نوشت چگونه عیسی را وادار به عقد قرارداد با این تیم کرد!

وویس پیشنهاد محرم نویدکیا به آل‌کثیر

در حین مذاکره با پرسپولیسی‌ها، عیسی آل‌کثیر وویسی از محرم نویدکیا، سرمربی آینده سپاهان برای حاضران گذاشت که رقمی حدود ۳ برابر پیشنهاد پرسپولیس را از طرف سپاهان به او می‌داد! مهاجم خوزستانی با ارائه این وویس به مسئولان پرسپولیس نشان داد پیشنهاد بسیار خوبی از سپاهان اصفهان و شخص محرم نویدکیا دارد. در شماره قبلی نوشته بودیم نویدکیا سرمربی جدید سپاهان اصفهان شده و او زودتر از اعلام رسمی برای بستن تیمش دست به کار شده است.

پیشنهاد پیراهن مهدی ترابی

در مطالب قبلی نوشتیم عیسی آل‌کثیر شماره ۷ را از پرسپولیس درخواست کرد که با مخالفت روبه‌رو شد. مهاجم ۱۲ گله صنعت نفت آبادان، اما با یک پیشنهاد جالب مواجه شد؛ پیراهن شماره ۹ مهدی ترابی! هرچند عیسی آل‌کثیر از این پیراهن استقبال نکرد، اما به او گفته شد در این سال‌ها مهدی طارمی و مهدی ترابی دو بازیکنی بودند که شماره ۹ پوشیده و ستاره پرسپولیس شدند. در نهایت شماره ۱۰ به او رسید.

نقش برادر عیسی در پرسپولیسی شدن آل‌کثیر

اما شاید جالب‌ترین بخش این گزارش مربوط به نقش برادر عیسی آل‌کثیر در پرسپولیسی شدن او باشد. وقتی مذاکرات در ابتدا به بن‌بست رسید و طرفین به مشکل خوردند در نهایت این برادر عیسی بود که به آل‌کثیر گفت: «یا همین الان با پرسپولیس قرارداد می‌بندی یا اینکه با من طرف هستی!» همین تهدید کافی بود تا مهاجم خوزستانی پای برگه قرارداد دوساله با باشگاه پرسپولیس را امضا کرده و سرخپوش شود. جالب آنکه عیسی آل‌کثیر و برادرش هر دو در ابتدای جلسه با رسول‌پناه و دوستان اعلام کردند پرسپولیسی هستند و...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبخت عیسی آل کثیر تو شش ماه دوام تو نخواهی آورد پرسپولیس مثل صنعت نفت نیست بکروز خواهد رسید ترا مثل یک برگ دستمال کلینکس پرتت نیکنند بیرون

    • حاج احمد

      اصلا نویدکیا به هیچ عنوان توفضای مجازی نیست

    • بدون نام

      یه مشـت گداگشنه چه بازار گرمیی میکنن... احتمالا قول داده به همه فامیلاش پول بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج