۱۰۳۳۹۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خوشحالی ملی‌پوش ایران از بازگشت به شهرش

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ساحلی امیدوار است که بتوانند مدال خوشرنگی را برای شهرش یعنی نوشهر، در رقابت‌های لیگ کسب کنند.

خبرآنلاین: دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال ساحلی امیدوار است که بتوانند مدال خوشرنگی را برای شهرش یعنی نوشهر،در رقابت‌های لیگ کسب کنند.

دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان درباره حضورش در تیم موج سوران نوشهر به خبرآنلاین گفت: تیم موج سواران سه دوره است که در لیگ برتر حضور دارد با توجه به بسته بودن مرزها به دلیل کرونا مسابقه بین قاره ای برگزار نشد و این بهترین فرصت بود تا برای تیم شهرم بازی کنم. من بعد از ده سال به شهرم برگشتم ، نوشهر شهر کم تجربه ای در لیگ ساحلی نیست این شهر بندری ملی پوشان زیادی را به طور مقطعی در تیم ملی داشته و ریشه در ورزش های ساحلی دارد.

سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال ساحلی درباره شرایط موج سواران در لیگ برتر گفت: موج سواران توسط بخش خصوصی اداره می شود و مالک باشگاه به دلیل عشق فرزندش تیمداری می کند! در تیم ما ملی پوشانی مثل امیرحسین اکبری و محمد مرادی حضور دارند و چند بازیکن جوان و آینده دار و با تجربه مثل سینا رحمتی و وحید قلی پور داریم. ما از مرحله اول صعود کردیم و برای هفته آینده مرحله بعدی برگزار خواهد شد.امیدوارم بتوانیم به هدف اصلی مان که صعود به جمع چهار تیم برتر است برسیم و در نهایت مدالی خوشرنگ برای شهر نوشهر کسب کنیم.

حسینی تیم های پارس جنوبی جم و گلساپوش یزد را از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل می داند. پیمان حسینی در ادامه درباره صحبت هایش درباره شرایط خودش بعد از مصدومیتی که داشت اضافه کرد: مصدومیت برای هر بازیکنی پیش می آید اما خوشبختانه وضعیت من در حال حاضر خیلی خوب است و خدا رو شکر هیچ مشکلی ندارم.او در پایان در خصوص برنامه های تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اسفند ماه مقدماتی جام جهانی برگزار می شود و فروردین المپیک ساحلی آسیا را در پیش داریم و برای سال آینده هم انشاالله اگر صعود کنیم جام‌جهانی را در پیش خواهیم داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج