adexo3
۱۰۳۴۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

بازیکن معمولی برای تمدید ۱۵میلیارد می‌خواهد

بازیکن معمولی خطاب به باشگاه استقلال می‌گوید برای تمدید قراردادم ۱۵ میلیارد تومان می‌خواهم! روزی با این بودجه می‌شد یک باشگاه لیگ برتری مدعی قهرمانی را اداره کرد. حالا این پول باید فقط برای یک بازیکن هزینه شود. بله، خودکرده را تدبیر نیست.

خبرورزشی: بازیکن معمولی خطاب به باشگاه استقلال می‌گوید برای تمدید قراردادم ۱۵ میلیارد تومان می‌خواهم! روزی با این بودجه می‌شد یک باشگاه لیگ برتری مدعی قهرمانی را اداره کرد. حالا این پول باید فقط برای یک بازیکن هزینه شود. بله، خودکرده را تدبیر نیست.

بعد از سعید آذری، مدیر‌عامل باشگاه فولاد که نسبت به درخواست مالی بازیکنان برای عقد قرارداد با باشگاه‌ها معترض بود رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی هم در این باره گلایه‌هایی را مطرح کرد؛ اولی از یک باشگاه دولتی و دومی از یک باشگاه خصوصی. رضا حدادیان، مالک باشگاه نساجی از مبالغ نجومی که بازیکنان برای تمدید قرارداد به باشگاه‌ها پیشنهاد می‌دهند، گله کرد. البته گله اصلی او از باشگاه‌هاست که به این پیشنهادات چراغ سبز نشان می‌دهند.

رضا حدادیان این پرسش را مطرح می‌کند که وقتی به خاطر مشکلات اقتصادی سفره مردم کوچک‌تر شده است باشگاه‌های دولتی چگونه به بازیکنان پیشنهاد‌های کلان می‌دهند؟ این به ضرر تیم‌های خصوصی از جمله نساجی تمام می‌شود. نساجی در روز‌های اخیر چند بازیکن خود را از دست داده از جمله رحمان جعفری و علی شجاعی. این روند به نظر می‌رسد ادامه داشته باشد. نساجی برای تمدید قرارداد بازیکنان تأثیر‌گذار خود با مشکل مواجه شده است، چون آن‌ها پیشنهادات کلانی از تیم‌های دولتی دریافت کرده‌اند. این تیم تا امروز تنها قرارداد حامد شیری را تمدید کرده است.

هر دو اعتراض به حق و بجاست و این گلایه‌ها قابل درک است، اما سؤال اصلی اینجاست که چه کسی باعث افزایش قرارداد بازیکنان شده است، جز باشگاه‌ها؟ و حالا هر دو طیف در این شرایط معترض هستند؛ هم باشگاه‌های دولتی و هم باشگاه‌های خصوصی. در شرایطی بازیکنان برای تمدید قرارداد یا عقد قرارداد جدید پیشنهادات میلیاردی به باشگاه‌ها می‌دهند که فوتبال ضررده است و هیچ درآمدی ندارد، حتی بخش خصوصی که برای فوتبال هزینه می‌کند به هیچ سودی دست پیدا نمی‌کند و در این تیم‌ها هزینه کردن برای فوتبال تنها یک عشق است. بی‌تعارف حق پخش وجود ندارد و تبلیغات محیطی و پوئن‌هایی که برای تیم‌های خصوصی بابت کاهش پرداخت مالیات در نظر گرفته می‌شود آنقدر زیاد نیست که با بودجه هزینه شده برابری کند.

این شرایطی است که باشگاه‌ها مولد آن بوده‌اند و حالا تنها راه نجات این است که خود باشگاه‌ها به راه حلی در این باره دست پیدا کنند. آن‌ها وقتی برای ربودن بازیکن از دست یکدیگر پیشنهادات خود را بالا و بالاتر می‌بردند باید فکر چنین روز‌هایی را می‌کردند؛ فکر روز‌هایی که بازیکن معمولی خطاب به باشگاه استقلال می‌گوید برای تمدید قراردادم ۱۵ میلیارد تومان می‌خواهم! روزی با این بودجه می‌شد یک باشگاه لیگ برتری مدعی قهرمانی را اداره کرد. حالا این پول باید فقط برای یک بازیکن هزینه شود. بله، خودکرده را تدبیر نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب بازیشون ندید اینا ۱۰۰میلیونم ارزش ندارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فوتبال پولی! کاش بجای درس خواندن،فوتبالیست بودم،چه نونی داره،یک میلیارد روتقسیم بر12 بکنی،میشه ماهی چندتومن!? عجب نونی داره والله

    • احمد

      لطفاً نام بازیکن را ذکر کنید

    • بدون نام

      لعنت به باعث و بانی این ناعدالتی اجتماعی!!!!!! معلم و آموزگار این شخص با داشتن لیسانس و فوق لیسانس ماهی 5 میلیون حقوق میگیره اونوقت ایشون ماهی یک میلیارد طلب میکنند !!!!!اخه این انصافه !!!! علم و دانایی بهتر است یا نادانی و ثروت!!!! تو این مملکت ، اسب تازی شده به زیر پالان مجروح / طوق زرین همه در گردن خر میبینم ،معنی و مفهوم داره نه شایستگی و لیاقت و شایسته سالاری!!!!!!

    • reza

      چرا نیمه خالی لیوان نگاه میکنید چرا بهشون حق نمی‌دین چرا نمیگیم ۱۵ میلیارد اون موقع حکم ۱۵۰ میلیارد الان و داره چرا قبول نمی‌کنیم که پولمون بی ارزش شده چرا به بازیکنان ها خورده میگیریم

    • بدون نام

      این بازی جدید مدیرعامل ها ودلال هاست واسه لغوکردن ممنوعیت جذب بازیکن خارجی بی کیفت که سودش توجیب خودشون بره بس

    • مجید

      باید مدیر عاملای ۱۶ تا تیم جلسه میذاشتن متحد میشدن یه سقف قرارداد میذاشتن به اون عمل میکردن نهایتا چند تا ستاره تو لیگ ایران هستش که اونارو یکم بیشتر میدادن که الان کار به اینجا نکشه اونموقع هر بازیکنی هر تیمی رو انتخاب میکرد برا غیرتو تعصبش فوتبال بازی میکرد نه برا پول من از الان میگم بازیکنایی که با رقم بالا جابجا میشن لیگ بعدیو ببینین چقدر کارایی دارن

    • ..

      همه رو بندازین سطل آشغال از زمین های خاکی بازیکن بیارین والا بهتر از این اوسگلا بازی میکنن

    • پرسپولیسم ارزوست

      کاری به بازیکن معمولی ندارم چرااینقدر پیشنهاد داده اپا چرا ریشه یابی نمیکنید همین چهرسال پیش نه بیشتر ۴فصل قبل بازیکنی که قرارداد یک میلیاردی میبست بهش لقب میلیاردر میدادن یعنی بهترین بازیکن لیگ مانهایتن ۱ونیم میلیارد میگرفت متاسفانه قیمت بی سرسامان ارز که طی این ۴سال وحشتناک بالا رفته باعث این پیشنهادها شده وگرنه ۱۵میلیارد الان اون بازیکن معمولی بقول شما همون نهایتن یک ونیم میلیارد ۴سال پیشه

    • H

      کیسه کشا بازار خراب کردند به هیچ جا هم نمی رسند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت نگو لنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج