adexo3
۱۰۳۴۲۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمیته المپیک اجباری به برگزاری اردو ندارد

رئیس‌مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با تاکید بر اینکه اختیار استفاده از مجوز آغاز فعالیت‌ها به خود فدراسیون‌ها موکول شده، گفت: کمیته ملی المپیک هیچ اجباری در این زمینه نخواهد داشت.

روزنامه کیهان: رئیس‌مرکز نظارت بر تیم‌های ملی با تاکید بر اینکه اختیار استفاده از مجوز آغاز فعالیت‌ها به خود فدراسیون‌ها موکول شده، گفت: کمیته ملی المپیک هیچ اجباری در این زمینه نخواهد داشت.

پیمان فخری که به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در جلسات مربوط به بررسی وضعیت رشته‌ها برای صدور مجوز فعالیت‌های آنها شرکت دارد، در این زمینه گفت: با توجه به در خواست و حساسیت‌های مطرح شده، مجوز فعالیت برای برخی رشته‌ها داده شده که البته ماهیت این مجوز هم در همه رشته‌ها یکسان نیست. بعضی مجاز به اردوی ملی شده‌اند، به برخی اجازه برگزاری لیگ داده شده و غیره.

وی ادامه داد: مجوز لازم صادر شده اما استفاده از آن برای اجرای برنامه‌های موردنظر و پیشنهادی هم به خود فدراسیون‌ها موکول شده است البته مشروط به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی؛ در این زمینه هیچ مسئولیتی متوجه کمیته ملی المپیک نیست اگرچه در صورت نیاز حمایت لازم به خصوص از رشته‌های المپیکی خواهد شد.

رئیس‌مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک تاکید کرد: کمیته ملی المپیک به موضوع آغاز به کار فعالیت‌ها و برنامه‌های فدراسیون‌ها برای برگزاری اردوی ملی ورود نمی‌کند به خصوص که هتل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک و حتی سرویس‌های این مرکز در حال تعمیر است. شرایط برگزاری اردو در آکادمی با حداقل نفرات امکان‌پذیر است. البته برای برخی رشته‌ها مانند کاراته، بوکس و شمشیربازی مشکلی از حیث محل تمرین و بدن‌سازی نداریم اما اسکان نمی‌توانیم داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج