۱۰۳۶۳۶۶
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

گلایه پیروانی از شرایط پرسپولیس در قطر

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می‌کنم چرا به همراه تیم‌های ایرانی از سوی فدراسیون نماینده‌ای نیست که بتوانیم اعتراض‌های خود را به گوش‌ای اف سی برسانیم.

خبرورزشی: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعجب می کنم چرا به همراه تیم های ایرانی از سوی فدراسیون نماینده ای نیست که بتوانیم اعتراض های خود را به گوش ای اف سی برسانیم.

افشین پیروانی در مورد شرایط این تیم در دوحه اظهار داشت: شرایط تیم خوب است اما وضعیت میزبانی قطر مناسب نیست. ۶ تیم را در یک هتل کوچک قرار داده اند و با توجه به کرونا و محدودیت هایی که برای ورود و خروج اعضای تیم ها در نظر گرفته اند قاعدتا باید هتلی را در اختیار تیم ها قرار می دادند که امکانات بهتری داشته باشد نه هتلی که فضای کوچکی دارد و حتی نمی توانیم به درستی از لابی هتل استفاده کنیم.

وی افزود: کاش از فدراسیون فوتبال یک نماینده به همراه ما ۴ نماینده ایران در این هتل حضور داشت و تعجب می کنم چرا به همراه تیم های ایرانی از سوی فدراسیون نماینده ای نیست که بتوانیم اعتراض های خود را به گوش ای اف سی برسانیم. در اینجا هر مشکلی داریم به ما می گویند از طریق فدراسیون باید اطلاع بدهید. ما نمایندگان ایران در دوحه هیچ کمک حالی نداریم.البته می دانیم اگر نماینده ای هم از فدراسیون می آمد با توجه به پروتکل های سختگیرانه امکان ورود و خروج نداشت اما حداقل کسی بود که حرف های ما را به گوش مسئولان برگزار کننده مسابقات برساند.

پیروانی تصریح کرد: چطور امکان دارد در یک هتل کوچک ۶ تیم را جا کنند؟ به نظر می رسد ای اف سی فقط به دنبال برگزاری مسابقات به صورت اسمی بوده و چگونگی و کیفیت انجام آن اهمیتی نداشته و من فردا حتما در جلسه هماهنگی مسابقات اعتراض خودم را اعلام می کنم. آن از وضع ویزا صادر کردن و این هم از وضعیت هتل. من فقط مانده ام که چرا AFC مدام از قطری ها تشکر می کند. اگر فدارسیون قطر به نبال برگزاری جام جهانی است و اینگونه می خواهد از تیم ها میزبانی کند از حالا نمره تجدیدی می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود همه این شرایط می گویم خدا بزرگ است و هواداران بدانند همه تلاش ما این است که برای سربلندی پرسپولیس بزرگ بجنگیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      معلوم می شه اونجا قالیچه مالیچه دم دست نیست!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

    • محمود شیرن کازرون

      زنگ بزن ب بابا مسعود شما راهش خوب بلدین شرمنده نمی دانستم بابا مسعود اونجا کاره ای نیست

    • بدون نام

      اینها نمیخان لنگ قهرمان آسیا بشه

    • بی نام

      از الان میخواد باخت هاشون و توجیه کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج