adexo3
۱۰۳۶۴۱۸
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

ورود دیوان محاسبات به ماجرای قرارداد‌های فوتبال

دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، به ماجرای قراردادهای پرحاشیه در فوتبال ورود کرده و خواستار انتظام بخشی به آن شده است.

خبرگزاری فارس: دیوان محاسبات کشور طی نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان، به ماجرای قراردادهای پرحاشیه در فوتبال ورود کرده و خواستار انتظام بخشی به آن شده است.

در این نامه اشاره شده است: پیرو اشکالات به وجودآمده در اجرای قراردادهای مربیان و بازیکنان ورزشی توسط باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال که این روزها گریبان باشگاه‌های مختلف به ویژه پرسپولیس، استقلال و نیز تیم ملی را گرفته و آنها را درگیر چالش‌های حقوقی نموده است، و همچنین خسارت وارده به بیت المال ناشی از ساختار ضعیف قراردادها و ضعف کنترل‌های داخلی وزارت ورزش و جوانان، لازم است وزارت مذکور در انعقاد و اجرای قراردادهای جدید مربیان و بازیکنان با فدراسیون و باشگاه‌های ورزشی، به جهت صرفه و صلاح بیت المال، حداکثر کنترل، دقت و انتظام بخشی را به عمل آورد.

بدیهی است دیوان محاسبات کشور براساس تکلیف قانونی، علاوه بر قراردادهای پرحاشیه قبلی، به قراردادهای سال آتی فوتبال ورود خواهد کرد و از ابزار نظارتی خود جهت حفظ بیت المال استفاده خواهد نمود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلطان قراردادها رو بگیرن همه چی حل میشه و قراردادها چندبرابر میشن

    • بدون نام

      مقام های امنیتی باید کسانی را شناسایی کنند که از این قرارداد های مربیان وبازیکنان پورسانت گرفتند کلان گرفتند البته انجنت ها که درصد معقولی میگرند آن به کنار ولی در ایران در داخل فدراسیون تعدادی از دوستان واشنایان تاج وکفاشیان برای تایید قراردادها پورسانت کلان گرفتند

    • بدون نام

      من کارمند با فوق لیسانس مهندسی پنج تومن میگیرم وهفتصد تومن مالیات و بیمه و....کم میشه اونوقت یه بازیکن ده میلیارد در سال میگیره وبیمه و مالیاتش را هم چون باشگاهش دولتیه تیم میده و طلبکار هم هست

    • بدون نام

      به دیوان ربطی نداره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج