۱۰۳۶۴۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مورینیو: مقابل اورتون، تیمم را دوست نداشتم

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام معتقد است که تیمش باید عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دیدار برابر اورتون از خود ارائه دهد.

ورزش سه: ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام معتقد است که تیمش باید عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دیدار برابر اورتون از خود ارائه دهد.

تاتنهام امشب در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته اول لیگ برتر انگلیس میزبان اورتون بود؛ دیداری که نهایتاً با پیروزی یک گله شاگردان کارلو آنچلوتی همراه بود تا تاتنهام و ژوزه مورینیو کار خود را با یک شکست خانگی آغاز کرده باشند.

مورینیو در پایان بازی گفت: تیمم را دوست نداشتم. همچنین این موضوع را هم دوست ندارم که بسیاری از داوران اجازه می دهند بازیکنان توپ را در هنگام ضربه آزاد پنج متر جلوتر از منطقه ای که خطا شده قرار دهند. این باعث می‌شود فرصت متفاوتی ایجاد شود. اکنون می توانم اعتراضم را در این مورد بیان کنم. در نیمه دوم بعد از دریافت گل اصلاً عملکرد خوبی را از خود ارائه ندادیم. همچنین از نظر جسمی نیز قدرتمند نشان ندادیم.

سرمربی پرتغالی در ادامه گفت: "تیم ما به مهاجم احتیاج دارد اما دلیل شکست مان در این مسابقه اصلاً این موضوع نبود. ما شکست خوردیم و مسئولیت آن بر عهده من و شاگردانم است. ما در تیم‌مان موارد مبتلا به ویروس کرونا داشتیم که نمی خواهم نام آنها را فاش کنم. به خاطر همین ویروس کرونا، قرنطینه و بعد از آن بازی های ملی یک پیش فصل دشوار را پشت سر گذاشتیم اما با این وجود انتظارم از نظر فردی و گروهی بیش از اینهاست."

فصل گذشته شرکت معروف فیلمسازی آمازون، دوربین های مختلفی را در باشگاه تاتنهام و اتاق ژوزه مورینیو تعبیه کرده بود تا به نوعی مستندی از این باشگاه بسازد. مورینیو در واکنش جالبی نسبت به این موضوع گفت: " خیلی خوشحالم که دیگر هیچ دوربین آمازونی در اینجا وجود ندارد. این یعنی همه چیز می‌تواند بین خودمان باقی بماند. این دقیقا همان چیزی است که من دوستش دارم. "

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج