۱۰۳۷۸۵۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

سانتر چشم‌نواز و گل مهارنشدنی جهانبخش

وینگر ایرانی تیم برایتون امشب برای نخستین بار توانست در تیم جدیدش پاس گل به ثبت برساند و یکبار هم به زیبایی توپ را به تور دروازه حریف چسباند.

ورزش سه: وینگر ایرانی تیم برایتون امشب برای نخستین بار توانست در تیم جدیدش پاس گل به ثبت برساند و یکبار هم به زیبایی توپ را به تور دروازه حریف چسباند.

پس از جدایی از آزِ د آلکمار همراه با عنوان آقای گلی فوتبال هلند و انتخاب به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل، علیرضا جهانبخش مقصد برایتون را انتخاب کرد اما اصلا نتوانست آن درخششی که انتظارش را همگان داشتند در فوتبال انگلستان تکرار کند؛ او که در این انتقال توانست رکورد گرانترین بازیکن تاریخ برایتون و رکورد گرانترین فوتبالیست ایرانی را بشکند، تنها تاکنون توانسته دو بار برای برایتون گلزنی کند.

یکبار دقیقه ۲ و ۲۹ ثانیه برابر تیم بورنموث سریع‌ترین گل تاریخ باشگاه برایتون را زد و یک‌بار هم گل استثنایی و فراموش‌نشدنی‌اش مقابل چلسی؛ دو گلی که در فاصله دو هفته متوالی رقم خورد تا این‌چنین در دومین فصل حضور جهانبخش در فوتبال انگلیس و پس از ۲۶ بازی ناکامی در گلزنی نامش بر سر زبان‌ها بیفتد. اما گلزنی هم نتوانست گره از کار ستاره ایرانی باز کند و خیلی‌ها او را یکی از جدایی‌طلبان نقل و انتقالات تابستانه می‌دانستند.

سانتر چشم‌نواز و گل مهارنشدنی جهانبخش

اما در فصل نقل و انتقالات جهانبخش تصمیم گرفت سومین سال فوتبالی‌اش را هم در انگلستان بگذراند و حالا در آغاز فصل و هفته‌های آغازین، وی توانست امشب در جام اتحادیه انگلیس مقابل تیم پورستموث اولین پاس گل خود را در پیراهن برایتون به ثمر برساند تا شاید امیدواری‌ها به تداوم حضورش در ترکیب این تیم و درخشش‌های ادامه‌دار وی دوچندان شود.

سانتر چشم‌نواز و گل مهارنشدنی جهانبخش

مک آلیستر پس از زدن گل اول برایتون به سمت جهانبخش رفت و از او بخاطر پاس گلی که داد، تشکر کرد.

سانتر چشم‌نواز و گل مهارنشدنی جهانبخش

پس از ثبت پاس گل، روی یک کار تیمی فوق‌العاده زیبا، جهانبخش با شلیکی تماشایی دروازه پورتسموث را برای دومین بار در جدال امشب فرو ریخت و سومین گلش از زمان حضور در برایتون را به ثمر رساند؛ گلی که دیدنی شباهت ویژه‌ای به گلزنی جهانبخش برای تیم ملی ایران مقابل قطر در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۸ داشت.

آخرین باری که علیرضا جهانبخش موفق شده بود گلزنی و گل بسازد، به بازی مقابل ویتسه در لیگ هلند باز می‌گشت که حدود سه سال قبل و یا به عبارتی، ۸۸۴ روز پیش بود که وی توانست در شبی طوفانی دو گل در پیراهن آلکمار بزند و یکبار هم برای همبازیان خود گلسازی کند؛ این آخرین بازی فصل آلکمار و آخرین حضور ستاره ایرانی در فوتبال هلند بود و پس از این درخشش بود که عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل نصیب علیرضا جهانبخش شد.

او حالا پس از گذراندن روزهای دشوار در فوتبال انگلستان، توانست امشب در مقابل پورتسموث این‌چنین طلسم تیره‌روزی های خود را بشکند و امیدوار است در ادامه راه بتواند روزهای بهتری را در فصل جاری فوتبال انگلستان سپری کند.

سانتر چشم‌نواز و گل مهارنشدنی جهانبخش

این تصویر لحظه شلیک مهارنشدنی جهانبخش و سومین گل او در فوتبال انگلیس را نشان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mm

      هم عمرشو هم فوتبال شو داره با نیمکت نشینی تو برایتون تلف میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج