۱۰۳۷۹۱۳
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

تفحص از قرارداد ویلموتس کلید خورد

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال خبر داد.

احمد راستینه از کلید خوردن طرح تحقیق و تفحص از سوی جمعی از نمایندگان از قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال خبر داد.

وی با بیان اینکه این طرح تحقیق و تفحص از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شده است، بیان داشت: نامه‌های لازم نیز جهت بررسی قرارداد ویلموتس به وزارت ورزش و جوانان پیرامون محورهای تفحص واصل شده است.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این پرسش که مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان چه زمانی در مجلس برای توضیحات پیرامون محورهای این تفحص حضور خواهد یافت، بیان داشت: پس از اعلام به وزیر ورزش ، وی ۲ هفته فرصت خواهد داشت تا جهت ارائه پاسخ پیرامون موضوعات تفحص در مجلس حاضر شود.

راستینه با اشاره به حضور وزیر ورزش و اعضای فدراسیون فوتبال در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، به منظور توضیح پیرامون قرارداد ویلموتس، گفت: پس از توضیحات مسئولان مربوطه در جلسه این کمیسیون، نمایندگان از پاسخ‌های وزیر و رئیس فدراسیون فوتبال قانع نشدند.

نماینده مردم شهرکرد در همین راستا، ادامه داد: همچنین بر اساس گزارشات واصله اهمال‌کاری و تخلف در پرونده قرارداد سرمربی سابق تیم ملی فوتبال محتمل است، این تخلفات در فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان رخ داده که باید وزارتخانه در رابطه با این موارد پاسخگو باشد؛ لذا به همین منظور طرح تحقیق و تفحص از قرارداد «ویلموتس» را کلید زده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی

      مگر تا حالا که مجلس تفحص کرده چه غلطی نموده است و که به نتیجه رسیده همش گول زدن مردم

      پاسخ ها

      • بدوننام

        مثل طرح تحقیق و تفحص از املاک نجومی در شهرداری دوران دکتر سردار خلبان قالی باف یا بقیه تحقیقات نتیجه این هم از الان معلومه فقط نمیدونم چرا این آقایون طرح اعلام میکنند خب خودشون تحقیقات کنند بعد نتیجه به مردم اعلام کنند

    • بدون نام

      اگه وقت کردید خدای نکرده خسته نمیشید سری هم به مرغ وتخم مرغ گوشت کره لبنیات خودرو مسکن وگوشی ولوازم یدکی خودرو هم بزنید خدا قوت به هر کدومتون۱۵ میلیون اشلق کارت هدیه از طرف ملت هدیه میگیرید

    • بدون نام

      فقط بازی با کلمات و سرگرم کردن مردم.در عمل هیچ نتیجه ای دیده نمی شود

    • صادق

      فقط مردم را سرکار گذشته و باکلمات بازی می کند.

    • بدون نام

      انگارتاحالاچه گلی به سرملت زدن که تفحص کنن! که چه بشه هیچ اتفاقی نمیفته تفحصم نکنی سنگینتره

    • بدون نام

      هر وقت بخوان یه مسئله ای رو ماست مالی کنن یه کمیته تحقیق و تفحص تشکیل میدن.

    • بدون نام

      به نظر بنده تحقیق وتفحسی که تابحال این نماینده گانی که تو تویله بزرگ شده اند تابحال چه غلطی کردن این همه ظلم وستم دزدی غارت از سران ممکلت میشه آیا تابحال هیچ غلطی کرده که الان تو فوتبال بخواهد بکند نماینده گان همان بهتر که تو تویله باشند وماهیانه میلیونها تومن حقوق یا مفت بگیرند بقیه پیش کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج