۱۰۳۸۱۰۶
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

وسوسه دیاباته در سرزمین نفت و دلار!

در آستانه دیدار حساس تیم استقلال با الشرطه عراق در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی قطر، برخی از رسانه‌های داخلی دوباره با یک سوژه کلیشه‌ای به حاشیه رفتند، اتفاقی که شاید روی روحیه شیخ دیاباته و دیگر اعضای تیم استقلال تاثیر منفی بگذارد.

روزنامه خراسان: در آستانه دیدار حساس تیم استقلال با الشرطه عراق در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به میزبانی قطر، برخی از رسانه‌های داخلی دوباره با یک سوژه کلیشه‌ای به حاشیه رفتند، اتفاقی که شاید روی روحیه شیخ دیاباته و دیگر اعضای تیم استقلال تاثیر منفی بگذارد. شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال با وجود پایان لیگ برتر و جام حذفی، مطالبات معوقه‌ای از استقلال دارد که البته موضوع تازه‌ای نیست و چند بار از سوی او و هرویه میلیچ بازیکن کروات آبی‌ها مطرح و حتی به آن اعتراض شده است.

آقای گل استقلال و لیگ برتر که نشان داده علاوه‌بر کیفیت بالای فنی‌اش در ادب و رفتار و اخلاق هم سرآمد است و یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است، تاکنون چند بار ایران را به دلایل مختلف ترک کرده، آن‌هم در حالی که معوقات و گلایه‌هایی داشته، اما هر بار سر زمان مشخص شده یا با کمی تاخیر به استقلال برگشته است و آخرین مورد آن‌هم به تازگی و در اردوی آبی‌ها در قطر رخ داد، آن‌هم در شرایطی که گفته می‌شد سفر شیخ به فرانسه این بار بی‌بازگشت است! حالا و پس از آن‌که این شایعه هم خنثی شد و حاشیه‌سازان دوباره از شیخ دیاباته شکست خورده‌اند، این بار موضوع یک نامه پیش کشیده شده، نامه‌ای که بازیکن آفریقایی استقلال خطاب به مسئولان باشگاه نوشته است.

این بازیکن مدتی است مطالبات خود را دریافت نکرده در نامه‌ای رسمی به مسئولان باشگاه استقلال هشدار داده که در صورت عدم پرداخت مطالباتش قراردادش را یک‌طرفه فسخ خواهد کرد. ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال به این بازیکن قول داده‌اند تا در صورت حضور در قطر و بازگشت به اردوی استقلال، به هر شکل ممکن طلب وی را پرداخت خواهند کرد اما این بازیکن برای محکم‌کاری نامه خود به باشگاه استقلال ارسال و یک رونوشت هم به فیفا فرستاده است.

طبق نامه‌ای که برخی رسانه‌های داخلی منتشر کرده‌اند مطالبات شیخ، ۲ ماه حقوق معوقه، پیش‌پرداخت تمدید قرارداد، پاداش‌های او از جمله پاداش آقای گلی در لیگ برتر و دیرکرد طلبش است که بیش از ۴۰۰ هزار دلار می‌شود. نامه دیاباته روز ۳۰ آگوست(۹ شهریور) به باشگاه استقلال ارسال شده و از آن تاریخ بیش از ۱۵ روز گذشته و اگر این نامه مبنای دست به کار شدن فیفا باشد، دیاباته باید در آستانه فسخ قرارداد باشد و نباید فردا به میدان برود! زرندی مدیر‌رسانه‌ای باشگاه استقلال در مورد نامه تهدید‌آمیز دیاباته می‌گوید: «بله، این نامه‌ای که منتشر شد به دست باشگاه رسیده بود ولی یک نکته‌ای دارد. تاریخ آن نامه برای ۹ شهریور است و آن ۱۵‌روزی که به عنوان ضرب‌العجل تعیین شده، تا ۲۴ شهریور بوده است. تا جایی که از باشگاه مطلع شده‌ام، قسمتی از مطالبات شیخ پرداخت شده و بنابراین جای نگرانی نیست!»

اما نکته‌ای که در هیاهوی این نامه و بازی‌های رسانه‌ای، آن‌هم پیش از دیدار حساس یکی از نمایندگان ایران مقابل الشرطه عراق نادیده گرفته شده، حضور شیخ دیاباته در اردوی استقلال در کشور قطر است. کشوری که این روزها با لیگ ستارگانش محلی وسوسه‌انگیز برای بازیکنان فوتبال از جمله بازیکنانی شاخص ایرانی است و هیچ بعید نیست باشگاه‌های متمول قطری برای صید ببر سیاه استقلال هم نقشه کشیده باشند، آن‌هم در‌حالی که شیخ دیاباته از وضعیت مالی‌اش درتیم ایرانی‌اش شاکی است و صرفا به‌خاطر تعهدات و پایبندی‌اش به اخلاق و حرفه‌ای‌گری‌اش در این تیم مانده است. شاید شیخ در کشور نفت و دلار تیم آینده‌اش را انتخاب کند و استقلال بدون دیاباته به ایران برگردد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای نویسنده کاملا مشخص هست که سعی دارید استقلال را به حاشیه ببرید
      ابن چه نوشته هست اونم بک روز مانده به بک بازی حساس
      اگر آدم نیستید حداقل عرق ملی داشته باشد لطفا

      پاسخ ها

      • محمدی سامان

        کل دنیا هر لحظه از این اخبارها هست فقط ایران باید بگن روز بازی چی شد فلان شد، خجالت بکشید

      • فرهاد خرمشهری

        عرق ملیتون و دیدم دیشب دوست داشتین پرسپولیس مقابل حریف سعودی ببازه

      • بدون نام

        توآدمی؟حقیقت رانمیشه کتمان کرد باید پذیرفت پول همه کاره است

    • بدون نام

      این بازیکنا قبل از عزیمت به ایران از کشورهای عربی پیشنهادی ندارن میان تو باشگاههای ایرانی خودشونرو نشون میدن تا برن کشورهای عربی راه برن و پول پارو کنن ، نمونش مامه تیام تا از قطر پیشنهاد چند میلیون دلاری داده شد فرار کرد رفت ، اینو هم که میگن تعصب تعصب همش کشکه ، حتی بازیکنان خودمون هم از اینا بدترن چون عربای حوزه خلیج فارس خوووب پول میدن اونم دلارررر

    • اول خدا بعدم پرسپولیس

      اینم از دیابتتون
      خخخخخخخخخخ
      امروزم میبازین و شیش تایی میشین

    • مجید

      دوستان عزیز کلا ایرانیها اینطورین یکی که واقعیتو میگه همه بهش جبهه میگیرین درست میگه خب پرداخت کنین دیگه اخه این مدیرعاملا واقعا شعور ندارن اخه چقد از این بابت باید ضربه بخوریم شما که میدونین دوماه حقوق عقب بیوفته میتونن فسخ کنن و کل قراردادشونو بگیرن خب سر موقع بدین مشکلی پیش نیاد نه اگه نمیتونین بدین بازیکن یا مربی خارجی نگیرین از همین جوانان خودمون استفاده کنین خستمون کردین اخه تماشگرا هوادارا چقد باید غصه ناراحت شن شورشو در اوردین خدایی شعور داشته باشین همتون فقط شعار میدین لعنت بهتون

    • بدون نام

      به خدا ماهم نفت و گاز وخیلی چیزایی دیگه داریم ولی چرا اینجوری شدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چون آدم هایی هستند که اون ها رو می‌خورند و هاپولی میکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج