۱۰۳۸۵۰۹
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

نگرش AFC به فوتبال عربستان منفی است

دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال عربستان به رد درخواست الهلال برای تعویق دیدار آسیایی‌اش با نماینده ایران از سوی AFC واکنش تندی نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال عربستان به رد درخواست الهلال برای تعویق دیدار آسیایی‌اش با نماینده ایران از سوی AFC واکنش تندی نشان داد.

محمد الدعایه به روزنامه الریاضیه عربستان گفت: رد درخواست الهلال برای تعویق دیدار با شهر خودرو از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش‌بینی می‌شد و این موضوع نشان‌دهنده تداوم نگرش منفی AFC به الهلال و فوتبال عربستان است.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال عربستان اظهار داشت: انتظار رد درخواست الهلال از سوی AFC را داشتم و این جای تعجب ندارد. ما رسوایی داوری در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در سیدنی و همچنین اتفاق‌هایی که برای بازی در ورزشگاه‌های ایران در سال‌های گذشته رخ می‌دادند، را به خاطر داریم. تعداد زیاد بازیکنان مصدوم در الهلال باعث ضربه به این تیم می‌شود اما معتقدم این تیم می‌تواند در بازی بعدی‌اش پیروز شود و بدون مداخله کنفدراسیون فوتبال آسیا رقابت‌ها را به پایان برساند.

الدعایه افزود: نمی‌دانم AFC چگونه حاضر است با تیم قهرمان آسیا و نماینده این قاره در جام باشگاه‌های جهان چنین برخوردی می‌کند. امیدوارم الهلال با کسب یک امتیاز دیگر به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. فقط از کنفدراسیون فوتبال آسیا تعجب می‌کنم برخلاف دیگر کنفدراسیون‌های قاره‌ای توجهی به موفقیت رقابت‌هایش ندارد.

باشگاه الهلال روز گذشته با ارسال نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از افزایش تعداد بازیکنان کرونایی‌اش به ۱۵ نفر خواهان تعویق دیدار با شهر خودرو شد که مورد پذیرش قرار نگرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • واقعیت!

      بدبخت ترین و مشکل دارترین تیم جام همین تیم الهلال است و بیچاره تر هر تیمی مثل شهر خودرو که مقابل این تیم قرار بگیره چون خطر ابتلا به شهر خودرویی ها وجود داره و کسی جوابگو هم نیست چرا تیمی که ۲۵ بازیکنش از جمله سرمربی رومانیایی اش کرونا دارند . آنها را کنار نمیزارن! کدوم تیم می تونه با یک دروازه بان بازی کنه؟! ریسکش خیلی بالاس!

    • بدون نام

      چه عجب ای اف سی دست رد زده به سینه عربستان فکرنم رشوه کم دادن

    • بدون نام

      خوبه که نگرش منفی است واینگونه ازتیم های عربستانی حمایت میشه اگه مثبت بود که دیگه خدابداد ما برسه

    • بدون نام

      چوب نمیدانم کاری مسئولان می خوریم ما هم از رو حرف مسعولان میگیم طرفدار عربستان هستند‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج