۱۰۴۲۰۳۶
۲۵ نظر
۵۰۰۳
۲۵ نظر
۵۰۰۳
پ

برای پوشاندن ضعف‌ وزیر را پرسپولیسی می‌خوانند

سپند امیرسلیمانی گفت: از عملکرد حامد لک سورپرایز شدم و به نظرم بهترین خرید پرسپولیس بود. می‌دانستم گلر خوبی است ولی فراتر از انتظارم ظاهر شد.

خبرورزشی: سپند امیرسلیمانی گفت: از عملکرد حامد لک سورپرایز شدم و به نظرم بهترین خرید پرسپولیس بود. می‌دانستم گلر خوبی است ولی فراتر از انتظارم ظاهر شد.

با سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در مورد فوتبال گپ زدیم. سپند که به شدت فوتبال را پیگیری می‌کند و به پرسپولیس علاقه دارد معتقد است وقتی فوتبالمان روی اصول نیست نباید انتظار قهرمانی در آسیا را داشته باشیم.

اوضاع این روز‌های تیم محبوبتان را چطور می‌بینید؟

خب پرسپولیس تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جدید نیاز دارند تا با هم هماهنگ شوند هرچه از بازی‌های آسیا گذشت عملکردشان بهتر شد و تازه‌وارد‌ها در تیم جا افتادند. به نظرم پرسپولیس در خط حمله با جدایی ترابی و علیپور دچار مشکل است هرچند نفرات جدید تمام تلاششان را می کنند و مثمرثمر واقع شدند. یادم می‌آید آخرین بار که با شما حرف می‌زدم گفتم شاید به طور اتفاقی هر ٢٠ سال یک تیم از ایران به فینال آسیا برسد یا تیم ملی ما قهرمان شود و الان هم همین عقیده را دارم.

دلیلش چیست؟

دلیلش مدیریت غلط در فوتبال است. هیچ‌یک از کار‌های ما روی اصول نیست و طبیعی است که شانس موفقیت بقیه کشور‌ها بیشتر است. اگر انصاف را رعایت کنیم ژاپن، کره، قطر و استرالیا از همه لحاظ به خصوص پول و برنامه‌ریزی از ما برتر هستند. منطق حکم می‌کند آن‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشند. آن‌ها همیشه برای هر کارشان برنامه‌ریزی دارند و حق‌شان است به موفقیت برسند. با این حال از ته دل آرزو می‌کنم اتفاقات خوب برای پرسپولیس و فوتبال کشورم بیفتد. کما اینکه پرسپولیس تا اینجا هم با غیرت و تعصب پیش رفته است.

بازیکنان جدید پرسپولیس را چطور دیدید؟

نمی‌شود به این زودی قضاوت کرد و باید زمان بیشتری به آن‌ها داد ولی خودم از عملکرد حامد لک سورپرایز شدم و به نظرم بهترین خرید پرسپولیس بود. می‌دانستم گلر خوبی است ولی فراتر از انتظارم ظاهر شد. آل کثیر هم تا الان نمره قبولی گرفته است.

پرسپولیس فصل آینده می‌تواند پنجمین قهرمانی متوالی خودش را جشن بگیرد؟

به نظرم کار سخت است هرچند تیم‌های مدعی دیگر مثل استقلال، سپاهان و تراکتور هم شرایط خوبی ندارند ولی در مجموع فکر نکنم لیگ بعدی خیلی جذاب شود، چون مردم آن‌قدر مشکل دارند که دیگر دل و دماغی برای فوتبال و آن شور و انرژی که همیشه بود ندارند. مثلاً الان در آلمان و فرانسه یا همین بازی سوپرجام اروپا دیدیم تماشاگران به ورزشگاه آمدند ولی ما هنوز اینجا درگیر این هستیم که به مردم بگوییم وقتی بیرون می‌روند ماسک بزنند، تازه خیلی‌ها هم رعایت نمی‌کنند.

یادم می‌آید سال‌ها قبل که خبرنگار ورزشی بودم بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ با استانکو در یک بازی آسیایی با نماینده قزاقستان در تهران صفر- صفر کردیم همان تیمی که مهدی هاشمی‌نسب در آن بازی می‌کرد. قرار بود بعد از بازی جام قهرمانی لیگ را به پرسپولیس بدهند ولی با وجود صعود تیم هواداران فریاد می‌زدند و به مجتبی محرمی می‌گفتند جام را نگیر، چون انتظارشان زیاد بود ولی الان اوضاع کاملاً فرق کرده است.

نظرت در مورد قانون منع ورود خارجی‌ها چیست؟

واقعاً از این مسخره‌تر نمی‌شود. با همین تصمیمات خلق‌الساعه فوتبال را نابود کردند دقیقاً مثل همان قانون سقف قرارداد که به ضرر تیم‌ها شد. با این قانون بازیکن ٥٠٠ میلیونی می‌گوید ٥ میلیارد که واقعاً عجیب است.

هواداران استقلال هم کلی امید داشتند تا استراماچونی برگردد ولی آمدنش منتفی شد.

به نظرم هواداران استقلال را بازی دادند و مدیران استقلال آن‌ها را گول زدند. استقلال تیم بسیار خوبی دارد ولی مدیران ضعیف باعث ایجاد تنش و استرس در تیم شدند و استقلال از آسیا حذف شد. چند وقت هوادارانشان را با اسم استرا بازی دادند که این موضوع قشنگ نبود.

برخی هواداران استقلال معتقدند این کار‌ها زیر سر وزیر است و وزیر پرسپولیسی نمی‌خواهد این تیم نتیجه بگیرد.

این حرف‌ها بهانه است و از طرف مدیران ضعیف به خورد هواداران داده می‌شود. آن‌ها برای پوشاندن ضعف خود می‌گویند وزیر پرسپولیسی است. آن‌هایی که خودشان بازیکن بزرگی بودند و از همه چیز خبر دارند می‌دانند این‌ها بهانه است و شما هیچ‌وقت از فکری، پاشازاده، عبداللهی، نامجومطلق، قربانی و سایر بزرگان استقلال این حرف‌ها را نمی‌شنوید، چون آن‌ها نمی‌خواهند هواداران را گول بزنند. پرسپولیس اگر قهرمان شده قطعاً شایستگی آن را داشته است.

حرف آخر؟

من در این مدت کری‌های عجیب زشت و بی‌ادبانه را بین بعضی از پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال دیدم که واقعاً حالم را بد کرد. متأسفم که زمانی برای آن‌ها دست می‌زدم و تشویقشان می‌کردم و الان پشیمانم. من به جای آن‌ها از هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من نمیدونم این هنرمندا ابراز علاقه به تیما میکنن باباآقای سلیمانی شما که پرسپولیسی هستی داری درموردتیمت حرف میزنی اون شخصی که طرفدارته واستقلالیه شاید بدش بیاد وازشما زده بشه ویا بلعکس مثلا استقلالی باشی واین حرفارو بزنی ویه پرسپولیسی ازتون بدش بیاد

      پاسخ ها

      • یوسف دهقان

        این چه طرز فکریه اینجوری هیچ
        کسی نباید بگه من طرفدار کدوم
        تیم هستم اونایی که اینجوری
        فکر میکنن خودشون مشکل دارن

    • سعید

      فقط کمی اون هم فقط کمی فکر کردن به آنچه در این چند سال سر استقلال اومده و خرید ها و خرج ها و حمایت هایی که از پرسپولیس شده به خوبی حمایت بیش ار حد معمول رو از پرسپولیس نشون میده . وگرنه فوتبال ایران چیزی جز تضعیف حریفان داخلی پرسپولیس به ره شکل و نحوه ممکن در این سالها ندیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازم توهم در حدلالیگا!!!!خدایا خودت این کیسه تنان رو شفابده.

      • shahyn Dezful

        تازمانی کیسه ها حقیقت را باور نکنند وشکستشان بوکیل ووزیر رابط بدن امثال سعادتمند را داریم که کاری میکند جام حذفی ازدست کیسه بره وهواداران را مثل بچه دبستانی با وعده اوردن چونی سرگرم کنه وقتی مدیریت ندارند خیلی راحت مشکل را کسایی دیگر نشون میدن

      • روشن فکری بیش از حد مرض است

        شما بگو پاداش اسیایی فینال عشقپولیس خرج کدوم تیم شد ?????

    • محمود

      چرا لنگیا طرفدار وزیرند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوزش بد دردی هست تیم کیسه کشا نتیجه نمیگیر فلاکس پرسپولیسی هس

      • بدون نام

        سوزش شدید پوکر قهرمانی چه میکنه؟؟؟؟!!!!خخخخخخ۶۶۶۶۶۶و۴۴۴۴

    • ل مثل لنگ ق مثل قشقایی

      یکی تو مونده بود کارشناسی کنه ای خدا اینروزها همه برا لنگ افغانستان مصاحبه میکنن ما اگه ضعف داشتیم دربی رو نمیبردیم تو زمین ثابت کردیم نه با مصاحبه بجای قدرت مصاحبه قدرت بازو رو زیاد کنید بله وزیر حتی تو آسیا هواتونو داره چقد رشوه دادین خدا میدونه اما زمین گرد هس و فکر نکنید خبریه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به زور پنالتی خخخخخخخخ

    • رضا

      اگرساختار استقلال و پرسپولیس درست بود اون وقت حرف شما منطقی بود اگر تیمی هر سال 7 و 8 تا بازیکن خوب تیم های دیگه و مربی تیم دیگه رو با لابی و فشار بخره و قهرمان بشه به نظرتون موفقیته. باشگاهی مثل پرسپولیس واستقلال بایدازبازیکنان پایه خودش بهره ببره نهایت یکی دو تا بازیکن در سال بخره نه اینکه با پول مردمی که توخرج زندگیشون موندن میلیاردها به بازیکنان دیگه بده وبازار رو جارو کنه و حریفان رو ضعیف کنه ناگفته نمونه منظورم هم به استقلاله هم پرسپولیس .

      پاسخ ها

      • مهدی

        ما میتونیم شما برید دنبال استراتون بدبختا

      • بدون نام

        کاملا درسته.
        همین استقلال که انقدر میناله خرج سالانش اندازه نصف تیمای لیگه.اووم از بیت المال.واقعا چرا؟اگه راست میگن خصوصی کنن تا همین طرفدارای زبون دراز پولشو بدن.ببینم میدن با نه.

    • بدون نام

      انشاالله از ۱۴۰۰ به بعد مشخص میشه

    • حمید سلیمی

      واقعا از آقای امیر سلیمانی کمال تشکر دارم با این مصاحبه عالی که حرف حق زدن منم پرسپولیسی هستم هم در مورد پیشکسوتان استقلال و همچنین در مورد بازیکنان جدید پرسپولیس ممنون

    • اس

      این دیگه از کدوم غاری در اومد

    • بدون نام

      آقا!! همه ساکت... فقط کیسه خوبه!!

    • بدون نام

      بله تو درست گفتی اقای امیرسیلمانی

    • بدون نام

      تویکی جمع کن لنگی لنگ به کمر بسته تمام عالم و آدم میدونن که بابا مسعود باباتونه چقدر خودتونو میزنید به این در واون در

    • ابی

      اینو بدونین که این دولت لنگی و شخص بابامسعود حاضرن ایرانو به قطریا بدن تا یه قهرمانی جعلی تو آسیا برا لنگ بدست بیارن!!! خیانت این دولت لنگی برای منافع شخصی و رنگی اش تو تاریخ ایران بی‌سابقه است!!!

      پاسخ ها

      • عشقپولیس

        یعنی از الا میگی پرسپولیس قهرمانه دمت گوم ک اعتقاد داری.تو داخل غار نبزی تو دره گیر کرده بوزی پماد سوختگی نمیخای تو تو سالی سیلات یا رز ماری میخای

    • بدون نام

      مدیر کی انتخاب میکنه

    • آبی آسمونی

      جریان بابا مسعود که به تلویزیون هم کشیده شد.

    • بدون نام

      بابا مسعود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج