اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۲۵۸۷
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

توصیه جالب یک خبرنگار سعودی به النصری‌ها

خبرنگار عربستانی قبل از رویارویی النصر برابر پرسپولیس به هواداران این تیم هشدار جدی داد که ادب و جوانمردی را رعایت کنند.

خبرورزشی: خبرنگار عربستانی قبل از رویارویی النصر برابر پرسپولیس به هواداران این تیم هشدار جدی داد که ادب و جوانمردی را رعایت کنند.

النصر عربستان توانست با شکست الاهلی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یپدا کند.

النصر در این مرحله باید به مصاف پرسپولیس برود و رویارویی این دو تیم در بین هواداران ایرانی و عربستانی از همین اکنون به یک کری سنگین تبدیل شده است.

عبدالعزیر المریسل خبرنگار عربستانی قبل از این بازی به هواداران النصر یک هشدار و پیام جدی فرستاد و به آن توصیه کرد که به تیم حریف و هواداران آن احترام گذارند.

او نوشت: به هواداران بزرگوار النصر توصیه می کنم که به حریف احترام گذارند. به آنها می گویم که النصر به نیمه نهایی صعود کرد چرا که احترام زیاد به حریفان خود گذاشت. باید به تیم پرسپولیس هم احترام گذاشت. این احترام باید از من و شما شروع شود. باید بدانیم که هر آنچه درباره پرسپولیس می نویسم به گوش این تیم و هواداران آن و رسانه های ایرانی خواهد رسید و به همین خاطر باید احترام گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شعور اونا بهتر لنگیایه که برا سرورشون کری میخونن ، آخه یکی نیست به این لنگیا که برا استقلالیا کری میخونن بگه اولا شما بعد از ۵۷ سال هنوز به پای استقلال نرسیدید دوما مگه با استقلال بازی کردین که ذوق مرگ شدین تیم ما اگه یادتون باشه یک ماه پیش ۶ تا بهتون زد خخخخخخخخخخ

    • عاشق ایران و ایرانی

      دمت گرم . درود بر انسانهای با شخصیت و باادب با وجود هر دین و کشور و مسلک و مذهب . من هم بعنوان برادر و مخلص همه هواداران خونگرم پرسپولیس خواهش میکنم به همه رقبا و هوادارنشون احترام بگذارن . یکی از رموز موفقیت تیمها احترام گذاشتن به رقباست

    • هادی سلیمانی

      سلام هواداران کیسه کش خیلی بی ادب هستند صد مرتبه به عرب ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج