adexo3
۱۰۴۳۳۸۷
۱۴ نظر
۵۰۰۰
۱۴ نظر
۵۰۰۰
پ

فرهاد مجیدی گزینه نهایی هیئت‌مدیره

در فاصله کمتر از یک ماه به آغاز لیگ بیستم استقلال تنها تیم لیگ برتری است که سرمربی ندارد! اوضاع آشفته و نابسامان باشگاه در یک سال اخیر باعث شد هواداران استقلال برای چندمین بار دست به اعتراض و تجمع بزنند و این بار به جای تجمع مقابل باشگاه یا وزارت ورزش‌وجوانان راهی بهارستان شدند تا صدای اعتراض‌شان را به گوش نمایندگان مجلس برسانند.

روزنامه خراسان: در فاصله کمتر از یک ماه به آغاز لیگ بیستم استقلال تنها تیم لیگ برتری است که سرمربی ندارد! اوضاع آشفته و نابسامان باشگاه در یک سال اخیر باعث شد هواداران استقلال برای چندمین بار دست به اعتراض و تجمع بزنند و این بار به جای تجمع مقابل باشگاه یا وزارت ورزش‌وجوانان راهی بهارستان شدند تا صدای اعتراض‌شان را به گوش نمایندگان مجلس برسانند؛ آن هم در روزی که مجلس در تعطیلات است و نمایندگان به مدت ۲ هفته در خانه ملت حضور نخواهند داشت! تجمع اعتراضی استقلالی‌ها یک خواسته اصلی و چند درخواست فرعی داشت؛ استیضاح وزیر ورزش‌وجوانان که استقلالی‌ها او را به داشتن گرایش و علاقه رنگی متهم می‌کنند و سلطانی‌فر را مسبب همه مشکلات چند سال اخیر تیم محبوب‌شان می‌دانند و پایان دادن به بلاتکلیفی باشگاه.

با وجود تعطیلی مجلس، هواداران استقلال با سر دادن شعارهایی، از نمایندگان مجلس خواستند در موضوع استقلال و مدیریت کلان وزارت ورزش در این باشگاه ورود کنند. سیداحسان قاضی‌زاده‌هاشمی، نماینده ورزش‌دوست نریمان و سرخس در مجلس از معدود نمایندگانی بود که به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: «صدای هواداران استقلال را شنیدیم و همین جا اعلام می‌کنم هفته آینده با این‌که نمایندگان مجلس برای حضور در حوزه‌های انتخابیه خود در تعطیلات هستند، کمیته تربیت بدنی و ورزش مجلس جلسه‌ای فوق‌العاده در این زمینه برگزار خواهد کرد.

در این جلسه قطعا از مسئولان کانون‌های هواداری استقلال، پیشکسوتان سابق و فعلی این تیم و مدیران وزارت ورزش‌وجوانان دعوت خواهیم کرد تا به مسائل این تیم به شکل ویژه پرداخته شود. هواداران استقلال نگران نباشند چون به شکل جدی اتفاقات اخیر در این تیم را زیر ذره‌بین داریم و قطعا بهترین تصمیم‌ها گرفته خواهد شد.»

این فقط یکی از موضوعات مهم باشگاه استقلال بود. پیگیری‌ها نشان می‌دهد سرپرست جدید این باشگاه به شدت پیگیر تهیه و تامین پول برای پرداخت طلب مربیان و بازیکنان خارجی برای جلوگیری از تشدید محرومیت‌ها و فسخ قرارداد شیخ دیاباته و هرویه میلیچ است و از یک‌سو هم اعضای هیئت مدیره منتظر پاسخ فرهاد مجیدی، تنها گزینه سرمربیگری استقلال هستند؛ گزینه‌ای که اصلا مورد استقبال هواداران قرار نگرفته اما مشخص نیست هیئت مدیره باشگاه بر اساس چه معیار و ملاکی سراغ مربی‌ای رفته که با لج و لجبازی کودکانه و رفتار غیرحرفه‌ای پیش از بازی فینال جام حذفی باعث شد استقلال نتیجه را به تراکتور واگذار کند و قهرمانی را از دست بدهد.

هرچند رسانه‌ها از جواد نکونام و الکس نوری، مربی ایرانی-آلمانی هم به عنوان گزینه‌های سرمربیگری استقلال نام برده بودند اما مدیربرنامه الکس آب پاکی را روی دست استقلالی‌ها ریخت و گفت: «در حال حاضر هیچ‌گونه مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم در هیچ سطحی وجود ندارد و همانطور که آقای نوری هم گفتند تا به امروز با هیچ تیمی توافقی انجام نشده است. الان هم فقط ۲۰ روز تا آغاز رقابت‌های فصل جدید باقی مانده و دیگر بعید است اتفاق خاصی بیفتد.» در مورد جواد نکونام هم مسئولان باشگاه فولاد سفت و سخت با جدایی او مخالفت کردند و امیر قلعه‌نویی هم که ۲ روز پیش اعلام کرده بود به عهد و قراردادش با گل‌گهر پایبند است

با این حساب مجیدی تنها گزینه هیئت مدیره است اما انتخاب هواداران نیست چراکه او در چند مقطع استقلال را در نیمه راه رها کرد ضمن آنکه خیلی‌ها معتقدند فرهاد برای هدایت یک تیم بزرگ هنوز نیاز به دوره دیدن و کسب تجربه در تیم‌های کوچکتر دارد و برای سرمربیگری استقلال گزینه مناسبی نیست. با این حال ظاهرا امروز یا فردا باید منتظر معرفی او به عنوان سرمربی آبی‌ها برای لیگ بیستم از سوی هیئت‌مدیره باشیم!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      مجیدی لایق نیست و استقلال موفق نخواهد شد با هیچ مربی داخلی استقلالی
      بی کفایتها یا تقوی یا نوری و لاغیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتفاقا بهترین گزینه داخلی فرهاد مجیدیه
        دو بار تو سخترین و بدترین شرایط تیم رو تحویل گرفت نتیجه خوبی هم گرفت! الان که اوله فصله بیاد تیم رو ببنده شک نکن خیلی موفق میشه !
        با گند کاریای سعادتمند مشخص شد تمام حرفهای فرهاد مجیدی درست بود

    • احمد حیدری

      عشق ۷ مقدس لنگ سوراخ کن

      پاسخ ها

      • ممج اقا

        خخخخ کلی شاد شدم خخخخ

    • محمدرضا

      بیخودمیکنه بیاد،اینوهمه دوستان بدونن هیچ اسمی بالاتر از استقلال نیست

    • استقلال

      مافیای مجیدی کار خودشو کرد

    • اس اسی

      مجیدی حتی لیاقت سرمربی گری تیم نونهالان استقلال رو هم نداره. مرد همیشه قهرو و بی دانشی

    • کیامرث

      دیگه حالم از فوتبال بهم میخوره هر سال همین اش و همین کاسه ست

    • تا ابد

      یکی بیاد در حد استقلال، ولا من عاشق مجیدی م، ولی استقلال یه مربی بزرگ میخاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل بود ب سبزه نیز اراسته شد.
        والا من سقوط ب دسته یک و با مرفاوی ترجیح میدم..

    • احسان

      فرنازخانم

    • آبی

      درحال حاضر که هیچ گزینه ای نمونده بهتراز مجیدی فعلا کسی نداریم

    • احسان

      کیسه اگه گواردیولاهم بیاری همینه

    • امیرحسین

      بابا فرهاد بدرد استقلال نمیخوره چرا کسی نمیفهمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج