۱۰۴۳۵۳۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

نصرتی، سرمربی جدید پارس جنوبی جم

سرانجام سرمربی جدید پارس جنوبی جم برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ایران معرفی شد و مدافع سابق پرسپولیس سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

ورزش سه: سرانجام سرمربی جدید پارس جنوبی جم برای حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ایران معرفی شد و مدافع سابق پرسپولیس سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت.

پس از سقوط پارس جنوبی جم به رقابت‌های لیگ یک، سیدسیروس پورموسوی سرمربی این تیم در لیگ نوزدهم تصمیم به جدایی از جمع پارسی‌ها گرفت و به مقصد صنعت نفت آبادان این تیم را ترک کرد تا مدیران باشگاه پارس جنوبی به دنبال انتخاب سرمربی جدید برای حضور در رقابت‌های لیگ یک باشند؛ پس از مطرح شدن نام چند گزینه سرانجام بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعلام کرد که به زودی از میان محسن عاشوری، اکبر میثاقیان و محمد نصرتی یک نفر به عنوان سرمربی جدید تیم پارس جنوبی معرفی خواهد شد.

سرانجام امروز محمد نصرتی پس از جلسه ای که با بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه و ایرج خرمدل مدیرعامل جدید سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داشت با این تیم به توافق رسید و قرارداد خود را امضا کرد؛ نصرتی دو هفته قبل با باشگاه چوکا تالش به توافق رسیده بود اما تنها در دیدار فینال لیگ دو، از روی سکوها تیمش را هدایت کرد و سپس از جمع تالشی‌ها جدا شد و حالا تصمیم گرفته است تا در تیم پارس جنوبی جم به کار خود در عرصه مربیگری ادامه دهد. نصرتی فصل گذشته در رقابت‌های لیگ یک سکان هدایت گل ریحان البرز را برعهده داشت که کارنامه موفقی را از خود در نیم فصل حضورش در کرج به جای گذاشت.

نصرتی، سرمربی جدید پارس جنوبی جم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهم یک خیانت بزرگ‌.و انتخاب سرمربی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج