adexo3
۱۰۴۴۱۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خبری از خرید‌های بزرگ منصوریان نیست

باشگاه تراکتور تبریز در فصل نقل و انتقالاتی جاری منفعل ظاهر شده و برخلاف وعده سرمربی‌اش، هیچ نام بزرگی را جذب نکرده است.

خبرگزاری میزان: فصل نقل و انتقالات رو به اتمام است و اکثر باشگاه‌ها با یارگیری بازیکنان مورد نیاز خود در حال آماده‌سازی و تدارک برای آغاز فصل جدید لیگ برتر هستند. در این میان، اما باشگاه تراکتور تبریز که به تازگی علیرضا منصوریان را روی تیم خود نشانده بر خلاف اظهارات سرمربی‌اش که مدعی شده بود نام‌های بزرگی را به تبریز خواهد آورد، هنوز فعالیت خاصی نداشته است.

در سوی دیگر ایمان سلیمی، مدافع تراکتور هم از جمع آنها جدا شد تا این تیم در میانه دفاع خود حالا دچار ضعف شود. رضا اسدی، هافبک تراکتور هم از جمله دیگر بازیکنان تاثیرگذار این تیم بود که جدایی‌اش حالا به نگرانی‌های پرشور‌ها دامن زده است. پیوستن رشید مظاهری به استقلال هم حالا به کلاف سردرگم تبدیل شده و خبر می‌رسد که در سوی دیگر تراکتور به طور جدی به دنبال جذب حسین حسینی، سنگربان اول اما ناراضی استقلال است.

به نظر می‌رسد خرید‌های تراکتور تا اینجا هواداران این تیم را راضی نکرده است. پس از جذب محمد قنبری مدافع فصل گذشته خوشه طلایی ساوه و جذب محمد قادری و محمد مسلمی‌نژاد دو بازیکن فصل گذشته ماشین‌سازی تبریز، حالا مدیران تراکتور به دنبال جذب محمدامین اسدی مهاجم فصل گذشته آرمان‌گهر سیرجان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج