جاباما
۱۰۴۴۱۳۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

افت رضایی و شارلروا؛ رقیب کاوه از ایتالیا آمد

شارلروا که شروعی فوق‌العاده در فصل جدید لیگ بلژیک داشت حالا به‌نظر می‌رسد به دوران افت خود رسیده و پس از شکست در دیدار خانگی این هفته برابر استانداردلیژ، صدرنشینی خود را در خطر می‌بیند.

روزنامه فرهیختگان: شارلروا که شروعی فوق‌العاده در فصل جدید لیگ بلژیک داشت حالا به‌نظر می‌رسد به دوران افت خود رسیده و پس از شکست در دیدار خانگی این هفته برابر استانداردلیژ، صدرنشینی خود را در خطر می‌بیند. شالروا هر ۶ بازی ابتدایی خود را در این فصل با برد پشت‌سر گذاشته بود و رسانه‌های بلژیکی درخشش کاوه رضایی و علی قلی‌زاده را علت اصلی موفقیت‌های اخیر تیم می‌دانستند اما در سه بازی اخیر در تمامی رقابت‌ها، این تیم دو شکست و یک تساوی کسب کرده که باعث نگرانی هوادارانش شده است.

یاران رضایی در دیدار پلی‌آف لیگ اروپا مقابل لخ‌پوزنان لهستان با وجود فرصت‌های گلزنی زیادی که داشتند در نهایت ۲ بر یک شکست خوردند و به مرحله گروهی این مسابقات نرسیدند. با شکست روز یکشنبه برابر استانداردلیژ نیز حالا بروژ را در یک‌امتیازی خود می‌بیند و به همین دلیل مدیران باشگاه به فکر تقویت تیم خود پیش از پایان مهلت نقل‌وانتقالات افتاده‌اند. کاوه رضایی اگرچه در این فصل هم یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده و اخیرا بار دیگر به تیم‌ملی ایران هم دعوت شده اما در سه دیدار اخیر در گلزنی ناکام بود و به همین دلیل این تیم یک مهاجم جدید را به خدمت گرفت.

سایت «فوتبال‌پرمیر» بلژیک درباره خرید جدید شارلروا می‌نویسد: «شالروا برای تقویت خط حمله خود به‌سراغ مهاجم سابق اندرلخت رفته و به‌تازگی لوکاژ تئودورژیک را به خدمت گرفته است. این مهاجم لهستانی که فصل پیش در اودینزه توپ می‌زد مورد توجه آنتورپ نیز قرار داشت اما درنهایت با شارلروا به توافق رسید. او در اندرلخت آمار گلزنی بسیار خوبی داشت اما در ایتالیا تنها یک‌گل به ثمر رساند و حالا به‌عنوان رقیبی برای کاوه رضایی و شمار نیکلسون راهی شارلروا شده است.

این تیم در ابتدای فصل روند گلزنی خوبی داشت اما در ادامه دچار افت شده و به‌نظر می‌رسد حضور یک رقیب جدی برای مهاجمان تیم باعث می‌شود آنها انگیزه بیشتری برای موفقیت در این باشگاه داشته باشند. شارلروا به‌تازگی با جدایی فرانک ساجوت و آداما نیانه نیاز به تقویت خط حمله خود داشت و حالا با به خدمت گرفتن تئودورژیک می‌تواند امیدوار باشد که در ادامه فصل روند بهتری با داشتن مهاجمانی گلزن چون رضایی و نیکلسون داشته باشد.» رضایی که این فصل هم به‌صورت قرضی در شالروا حضور دارد در دیدار برابر لخ‌پوزنان یک ضربه پنالتی حساس را برای تیمش از دست داد تا درنهایت شارلروا شانس حضور در ادامه لیگ اروپا را از دست بدهد. او در مصاف با استانداردلیژ نیز چند فرصت خوب گلزنی را به‌هدر داد تا دومین شکست پیاپی تیمش در فاصله چند روز ثبت شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج