۱۰۴۴۲۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

جلسه وزیر معادلات استقلال را پیچیده کرد

در شرایطی که انتخاب محمود فکری برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال قطعی شده بود، نشست وزیر ورزش با برخی پیشکسوتان این باشگاه معادلات را پیچیده کرد و کار را به جلسه شبانه کشاند!

خبرگزاری مهر: در شرایطی که انتخاب محمود فکری برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال قطعی شده بود، نشست وزیر ورزش با برخی پیشکسوتان این باشگاه معادلات را پیچیده کرد و کار را به جلسه شبانه کشاند!

بی ثباتی در باشگاه استقلال که از مدتها پیش آغاز شده است هنوز تداوم دارد و در شرایطی که روز دوشنبه انتخاب محمود فکری برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه قطعی شده بود، نشست وزیر ورزش با تعدادی از پیشکسوتان و البته به دنبال آن جلسه شبانه ای که برگزار شد و کار را به دلخوری و قهر محمود فکری کشاند، معادلات تیم آبی تهران را تغییر داد و اوضاع را پیچیده‌تر کرد.

حضور صبح روز سه شنبه محمود فکری در تمرین تیم فوتبال نساجی مازندران هم موید این موضوع است که ماجرای حضور او روی نیمکت استقلال پیچیده شده و احتمالاً اتفاقات جدیدی برای نیمکت استقلال و محمود فکری رخ خواهد داد.

در حالی که روز دوشنبه محمود فکری با شرایط (مالی) مناسب به نیمکت آبی پوشان نزدیک و تنها اعلام رسمی از سوی سایت باشگاه باقی مانده بود، جلسه ناگهانی پیشکسوتان استقلال در وزارت ورزش بازی را تغییر داد تا توپ انتخاب سرمربی به زمین پیشکسوتان بیفتد.

یکی از مطالبات پیشکسوتان از وزیر ورزش در این نشست تشکیل یک کمیته فنی و نقش داشتن در تصمیمات عمده فنی مثل انتخاب سرمربی بود که این خواسته پیشکسوتان با موافقت وزیر ورزش همراه می‌شود و سلطانی فر تصمیم گیری در این خصوص را به هیأت مدیره آبی‌ها واگذار کرد تا کمیته فنی تشکیل شود.

بعد از انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی آبی‌ها و در حالی که مدیران دو باشگاه استقلال و نساجی در حال رایزنی (چانه زنی) برای انتخاب راهکار مناسب و قابل قبول دو طرف در خصوص این انتقال بودند و البته این چانه زنی‌ها نیز به بن بست نزدیک شده بود، خروجی جلسه وزیر ورزش با پیشکسوتان شرایط جدیدی را رقم زد.

براساس مسائل مطرح شده در این نشست مقرر شد در صورت منتفی شدن حضور فکری در استقلال باشگاه تا زمان تشکیل کمیته فنی توسط پیشکسوتان منتظر بماند و بعد از تصمیم آنها سرمربی جدید انتخاب شود! اتفاقی که به نظر می‌رسد زمان زیادی خواهد برد و انتخاب سرمربی استقلال را به شروع لیگ نخواهد رساند!

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد پس از اتفاقات غروب دوشنبه، اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال به همراه محمود فکری در نشست شبانه ای شرکت کردند تا در مورد آخرین وضعیت همکاری صحبت کنند. اما در این جلسه صحبت‌های برخی اعضای هیأت مدیره موجب عصبانیت و قهر محمود فکری می‌شود چرا که یکی از اعضا اعتقاد داشت باید به نظر وزارت ورزش احترام گذاشت و کار انتخاب سرمربی را به کمیته فنی سپرد.

به نظر می‌رسد انتخاب سرمربی تیم فوتبال استقلال که به مرحله پایانی رسیده بود و برخی اعضای هیأت مدیره انتخاب محمود فکری را هم تأیید کرده بودند، حالا به کلاف سردرگم و پیچیده جدیدی تبدیل شده که زمان زیادی را از باشگاه استقلال خواهد گرفت و ثمره اش تبعاتی خواهد بود که برای تیم فوتبال این باشگاه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام!

      البته نظر پیشکسوتان محترم است ولی چرا همیشه هیئت مدیره و مدیر عامل سرمربی را تعیین می کردند حالا پیشکسوتان می خواهند اینکار را انجام بدهند!

    • حجت

      از این وزیر انتظار بیشتر از این نمیشه داشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزیر لنگی همینه دیگه

    • بدون نام

      بابا مسعود بازم کار خودش رو کرد آرامش رو از تیم دور کرد

    • امین

      دنیا به دنبال پادتن کروناست ما هم به دنبال پادتن سلطانی فر و دوستانشون .
      شما از کورنا هم بدترین .
      پنج ساله که قبل شروع لیگ یا پول نداریم یا مربی یا مدیرعامل

    • بدون نام

      نادان ها .میگه که پیشکسوت هاتون جلسه گذاشتن و درخواست دادن.
      از خودتونه که بر خودتونه.بی خود دیگران را مقصر نکنید

      پاسخ ها

      • ع ن

        نادان گفته اعضای هئیت مدیره مخالفت کردن وگفتن نظر وزیر.پیشکسوتان فکری رو تایید کردن .لنگی ها بازم نمیذارن استقلال مثل ۴سال گذشته ارامش داشته باشه

      • بدون نام

        لنگی آروم باش خبر مربوط به تو نیست

    • بدون نام

      کسی نیست به این گوشمالی بده

    • فرهاد

      پیشکسوتای ما فقط فکر تصاحب مقام و جایگاه هستن و نون به نرخ روز میخورن وگرنه کی بهتر از فکری میخواد بیاد اصلا چقد دیگه مونده که لیگ شروع بشه مربی کی میخواد تیم رو بشناسه

      پاسخ ها

      • سید وحید

        آرامش؟ باباجون شما خودتون استاد خودزنی و توهم هستید. نکنه اسم کوچیک فکری آرامش بود و ما نمیدونستیم

      • محمودبابایی

        وقتی زمان از دست رفت دیگه چه فایده ای داره کی سر مربی بشه.گواردیالو رو هم بیارن نتیجه نمیتونه بگیره.پیشکسوتهایی که توشون چند دستگی هست چه کمکی میتونن بکنن!!!!

    • بدون نام

      از اون همه پیشکسوت که مثل ماست ریخته شده رو میز پهن شده بودن یکی عرضه اینو نداشت جلو سلطونی فر پرسپولیسی واسه

    • بدون نام

      آخ از این پیشکسوتهای ما

    • بدون نام

      این وزیر نمیگذاره استقلال آرامش داشته باشه
      چون طرفدار لونگه

    • بدون نام..

      بازهم اقای سلطانفر دسته به اب داد. شیطنت آقای وزیر حماقت پیشکسوتان اقای پبشکسوت نمی توانستی این کمیته فنی تو بعد از شروع تشکیل دهی یا قصد قرضی داشتید...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج