۱۰۴۴۵۸۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تلاش‌های سرپرست استقلال برای حل معضلات

سرپرست جدید باشگاه استقلال با توجه به فرصت کوتاه و دغدغه‌های فراوانی که دارد، ترجیح داده است به جای نمایش رسانه‌ای تمرکزش را روی کارش بگذارد.

خبرگزاری میزان: سرپرست جدید باشکاه استقلال با توجه به فرصت کوتاه و دغدغه‌های فراوانی که دارد، ترجیح داده است به جای نمایش رسانه‌ای تمرکزش را روی کارش بگذارد.

یکی از مهمترین دغدغه‌های باشگاه استقلال و هوادارانش در این روزها، کسب مجوز حرفه‌ای به منظور حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا است؛ اتفاقی که اهمیت زیادی در سرنوشت این تیم در فصل آینده خواهد داشت.

اما سرپرست باشگاه استقلال در بحث مجوز حرفه‌ای بخش عمده‌ای از مشکلات را از پیش رو برداشته است، جالب است با آمدن احمد مددی که زمان زیادی از حضور وی در باشگاه استقلال نمی‌گذرد، وی بدون اینکه نمایشی در رسانه‌ها داشته باشد تمرکز اصلی‌اش را روی رتق و فتق امور جاری گذشته و به جای گزارش‌های آنچنانی به هواداران بیشتر به دنبال حل کردن مشکلات اساسی باشگاه است تا نمایش رسانه‌ای.

با حضور مددی مشخص شد که در چند ماه اخیر کوچکترین گامی در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای استقلال انجام نشده بود و مدیران قبلی تنها به دنبال سرگرم کردن هواداران با ارائه شعارها و برنامه‌های زیبا بودند، اما ظاهراً در اين بخش مددی ویرانه‌ای را تحویل گرفته و در حالی‌که تنها چند روز بیشتر از حضورش در باشگاه استقلال نمی‌گذرد بار سنگینی روی دوش او گذاشته شده است.

با وجود اینکه وظیفه اصلی مدیران قبلی هموار کردن مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای بوده است، اما با پشت گوش اندازی نه تنها گام مثبت و مؤثری در این مسیر برنداشتند بلکه با موکول کردن این موضوع مهم به روزهای پایانی باعث ایجاد دردسرهای زیادی برای مدیریت کنونی باشگاه شدند و چه بسا اگر مدیریت صحیح مددی در این زمینه نبود عواقب بد و جبران‌ناپذیری گریبان آبی‌پوشان پایتخت را می‌گرفت به طوری که این تیم در آستانه حذف از فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

مددی از روزی که حکمش را دریافت کرد با بکارگیری افراد متخصص در بخش‌های مختلف از جمله حقوقی، بین‌الملل و مالی گام‌های مثبت و مؤثری درجهت رفع مشکلات باشگاه‌ استقلال برداشته است تا با رفع موانع موجود برای دریافت مجوز حرفه‌ای، نگرانی‌ها نسبت به حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا کمتر شود.

تا شب گذشته بخش عمده‌ای از کار انجام شده بود و با توجه به اینکه مهلت نهایی، پایان ساعت کاری امروز در کنفدراسیون فوتبال آسیا است، در ساعات باقیمانده بقیه موانع نیز رفع خواهد شد تا نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

جالب اینکه سهیل مهدی سرپرست سازمان لیگ نیز در این مدت همکاری خوبی باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، تراکتور و فولاد داشته است تا با مشکلی بابت حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا مواجه نشوند. گفته می‌شود مهدی به صورت شبانه‌روزی همکاری داشته است.

بسیاری از مدارک باشگاه استقلال در همین مدت کوتاه اخذ و در سایت ای اف سی بارگذاری شده است و امروز پیش از پایان مهلت قانونی نهایی خواهد شد.

این اتفاقات در حالی در این مدت کوتاه رخ داد که شاید بسیاری از هواداران تصور نمی‌کردند که مددی، به عنوان سرپرست جدید باشگاه در این مدت کوتاه بتواند امور مربوطه را به خوبی مدیریت کرده و پیش ببرد.

البته مددی و تیمش از مذاکره برای جذب سرمربی استقلال نیز غافل نبودند و همزمان با اقدامات ذکر شده به صورت موازی در این مورد نیز اقدامات لازم را انجام داده‌اند، اما باتوجه به اهمیت کسب مجوز حرفه‌ای برای جلوگیری از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا این موضوع در اولویت تیم مدیریتی جدید باشگاه قرار گرفت، هر چند که از مذاکره برای انتخاب سرمربی هم غافل نبودند.

به نظر می‌رسد مددی در این مدت کوتاه سرپرستی‌اش با توجه به گام‌های مثبتی که برداشته توانسته نمره قبولی را از هواداران کسب کند و شاید بعد از عبور از این مرحله سخت و حساس با انتخاب سرمربی بتواند به حواشی این روزهای باشگاه بحران زده استقلال پایان دهد و محبوب هواداران آبی شود.

از سوی دیگر مددی شب گذشته تا ساعات پایانی مشغول مذاکره در این خصوص بوده است. شاید مهم‌ترین و بارزترین خصوصیت سرپرست باشگاه استقلال در این مدت کوتاه، بی‌حاشیه بودن وی بوده است، چراکه بدون توجه به موانع موجود و بدون اینکه تمایلی به دیده شدن و رسانه‌ای کردن کارهایش داشته باشد تمرکز اصلی‌اش را روی برطرف کردن مشکلات باشگاه گذاشته باشد.

باتوجه به بدهی‌های سنگین داخلی و خارجی باشگاه استقلال به نظر می‌رسد مددی مسیر سختی را پیش رو داشته باشد و بعد از عبور از این دو گردنه حساس، باید تمرکزش را برای جذب منابع مالی ارزی و ریالی برای پرداخت بدهی‌ها کلان باشگاه بگذارد تا عواقب جبران‌ناپذیری گریبانگیر تیم پرهوادار پایتخت نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج