۱۰۴۵۳۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

محمدزاده: رحمان رضایی الگوی من بود

بازیکن باتجربه ذوب‌آهن اعتقاد دارد این تیم باید خودش را بیش از اینها برای فصل جدید تقویت کند.

ورزش سه: بازیکن باتجربه ذوب‌آهن اعتقاد دارد این تیم باید خودش را بیش از اینها برای فصل جدید تقویت کند.

وحید محمدزاده در خصوص شرایط ذوب آهن گفت: ما به مدت دو هفته تمریناتمان را در اصفهات شروع کردیم و بدنسازی انجام دادیم بعد برای یک هفته به تهران آمدیم، امروز هم تست ایفمارک داشتیم. سه بازی تدارکاتی با امیدهای خودمان، بادران و نساجی سپری کردیم و برای اینکه شرایط را بسنجیم خیلی به کارمان آمد.

او در خصوص این که قبلا گفته بود اگر شرایط بهتر نشود در ذوب آهن نمی ماند ادامه داد: بله من این حرف را زده بودم اما شرایط کم‌کم دارد بهتر می‌شود و قرار صحبت‌هایی در مورد خودم با باشگاه انجام بدهم. من دوست دارم که کمک کنم و مدیریت محترم باشگاه نیز قول هایی برای بهبود شرایط داده.

این بازیکن در مورد جدایی بازیکنان اصلی شان در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: در حال حاضر سه بازیکن ما محمدی،عباسی و بوحمدان در حال جدایی هستند. ۶,۷ نفر از جمله اسماعیلی، اسماعیلی فر و چند نفر دیگر جداشدند که جزو بازیکنان با کیفیت ما و از ارکان اصلی تیم بودند و این موضوع شرایط را سخت می کند. گرچه از این طرف ما بازیکنان خوبی مثل شهاب گردان، محمد قریشی و غیره جذب کردیم. اگر می‌خواهیم حضور قدرتمند داشته باشیم و خواسته هواداران را برآورده و دلشان را شاد کنیم باید چند بازیکن دیگر هم بگیریم و امیدوارم هرچه زودتر باشگاه تکلیف سه بازیکنی که نام بردم را مشخص کند زیرا طولانی شدنش به ضرر بازیکنان و باشگاه می شود.

مدافع ذوب آهن در خصوص تجربه کار با رحمان رضایی گفت: آقا رحمان اولین تجربه سرمربیگری اش در لیگ برتر را دنبال می کند. او بازیکن بسیار بزرگی و الگوی خودم بوده و عاشق فوتبالش بودم. امیدوارم باشگاه کمک کند تا دست رحمان‌رضایی خالی نباشد‌. من به آینده تیم با او امیدوار هستم.

محمدزاده که خیلی وقت است برای سبزپوشان به میدان می رود در خصوص این که می تواند از لحاظ قدمت به حدادی فر برسد یا خیر افزود: هیچ کسی در طول تاریخ باشگاه به قاسم حدادی‌فر نمیرسد . او از لحاظ شخصیتی و فنی مهره بسیار تاثیر گذاری است. ما نمی‌توانیم به پای امثال حدادی فر برسیم. من دو سال بازیکن آزاد شد اما با این حال باز هم تمدید کردم. باعث افتخارم است که پیراهن ذوب‌آهن را بر تن می کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج