۱۰۴۵۳۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تجربه تلخ ستاره منچسترسیتی از مبارزه با کرونا

ایلکای گوندوغان، ستاره آلمانی منچسترسیتی تجربه سختی از ابتلا به کرونا داشته است.

ورزش سه: ایلکای گوندوغان، ستاره آلمانی منچسترسیتی تجربه سختی از ابتلا به کرونا داشته است.

مدتی قبل باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی و باتجربه اش را به علت ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارد. حالا بعد از گذراندن این بیماری، ایلکای گوندوغان از مردم خواست کرونا را شوخی نگیرند و به قوانین فاصله گذاری اجتماعی عمل کنند. ایلکای گوندوغان اخیرا بعد از بهبود دوباره به تمرینات منچسترسیتی بازگشته است.

ایلکای گوندوغان گفت: "من دوباره احساس سلامتی می کنم، بعد از اینکه نتیجه تست من منفی شد و دوران قرنطینه را سپری کردم، دوباره در تمرینات منچسترسیتی حاضر شدم. این بیماری ضربه سختی به من وارد کرده بود. در ابتدا بدن درد و احساس خستگی داشتم و در ادامه حس بینایی ام کاملا از بین رفته بود. واقعا احساس خوبی نداشتم و فقط روی تخت دراز می کشیدم. فقط بعد از چند روز به تدریج بهتر شدم و صادقانه بگویم آخرین باری که دچار عفونت شدم هرگز از یادم نمی رود.

با توجه به تحولات فعلی در سراسر جهان، نه برای جلب حس همدردی، بلکه فقط برای توجه دوباره به باید علنا اعلام کنم این شوخی ندارد. با توجه به رقم مبتلایان فعلی در آلمان، انگلیس و بسیاری دیگر از کشورهای جهان، شما مجبورید این ویروس را خیلی جدی تر بگیرید.

بعد از مثبت بودن آزمایشم نظرات زیادی را در این زمینه در شبکه های اجتماعی خواندم، برخی گفتند حالش خوب است، ۱۰ روز در خانه لرز خواهد داشت و دوباره تمرین خواهد کرد. تنها چیزی که می توانم به این افراد بگویم این است که خیر، متاسفانه، اینقدرها هم راحت نبود.

به عنوان یک ورزشکار در گروه خطرپذیر نیستم، بنابراین هنوز هم می توانم خودم را بسیار خوش شانس بدانم. به همین دلیل تجربه من با ویروس را نمی توان با تجربه افراد آسیب دیده ای مقایسه کرد که به طرز غم انگیزی خانواده یا دوستان شان را از دست داده اند. با این حال من به عنوان یک فرد مبتلا شده مایلم یک بار دیگر به مردم در مورد وضعیت فعلی هشدار دهم.

همه باید دوباره به قوانین پایبند باشید؛ فاصله را حفظ کنید و بیشتر از همهیشه ماسک بزنید. میلیون ها نفر در معرض خطر هستند، بنابراین حتی اگر خودتان در معرض خطر زیادی نیستید، باید به مسئولیت های خود عمل کنید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج