۱۰۴۵۴۱۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ترابی مقابل السد به میدان می‌رود

در حالی که این خبر منتشر شده بود که باشگاه العربی برای عقد قرارداد رسمی با مهدی ترابی منتظر خروج میشل لاسوگا است، دیروز این بازیکن رسماً به باشگاه قطری پیوست.

روزنامه ایران ورزشی: در حالی که این خبر منتشر شده بود که باشگاه العربی برای عقد قرارداد رسمی با مهدی ترابی منتظر خروج میشل لاسوگا است، دیروز این بازیکن رسماً به باشگاه قطری پیوست. العربی قطر شنبه باید در فینال اردوکاپ به مصاف السد برود و این احتمال وجود دارد که مهدی ترابی ستاره سابق پرسپولیس نیز در این بازی برای تیم جدیدش به میدان برود.

یکی دو روز قبل این خبر در رسانه‌های قطری منتشر شد که العربی به خاطر قانون حضور پنج بازیکن خارجی باید حتماً یک بازیکن خارجی‌اش را برای عقد قرارداد با ترابی از لیست خارج کند. با این حال مهدی ترابی قرارداد رسمی‌اش را با این باشگاه امضا کرد.

با این وجود مهدی ترابی که رضایتنامه و کارت‌ ‌‌آی‌تی‌سی‌اش صادر شده این شانس را دارد تا در بازی حساس العربی برابر السد در فینال اردوکاپ در ترکیب تیم جدیدش به میدان برود. ترابی در پایان فصل و بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

در صورت ثبت قرارداد ترابی و حضور او در لیگ قطر و بازی با ام‌صلال شاهد دوئل ایرانی‌های قطر خواهیم بود چون روزبه چشمی مدافع استقلال هم به ام‌صلال پیوست و بازی اول این دو بازیکن ایرانی مقابل هم می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج