جاباما
۱۰۴۵۸۱۶
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

رسن امروز قراردادش را فسخ می‌کند؟

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرده طبق بند قراردادش اگر پول او را ندهند قراردادش را فسخ می‌کند.

روزنامه خراسان: هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه اعلام کرده طبق بند قراردادش اگر پول او را ندهند قراردادش را فسخ می‌کند. بشار رسن از بازیکنانی بود که برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس مورد حمایت هواداران قرار داشت و مسئولان این باشگاه برای تمدید قرارداد با او از سوی هوادارانش تحت‌فشار بود. از سوی دیگر هم یحیی گل‌محمدی بر حفظ این بازیکن عراقی تاکید داشت.

باشگاه پرسپولیس در ماجرای پرداختی‌های رسن نیز در این ۲ سال بدقولی کرده بود ولی با وجود این شرایط قرارداد رسن و پرسپولیس قبل از اعزام به لیگ قهرمانان آسیا تمدید شد. اما در جریان این تمدید قرارداد و با توجه به بدقولی‌هایی که پرسپولیس در پرداخت مطالبات داشته، رسن در این تمدید قرارداد بندی در قراردادش گنجاند مبنی بر این‌که اگر باشگاه پرسپولیس تا ۲۰ مهر‌۱۲۰ هزار دلار از مطالباتش را ندهد، او می‌تواند یک‌طرفه قراردادش را فسخ کند.

گفته می‌شود این بازیکن که پس از اتمام بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا همراه سرخ‌پوشان به تهران نیامد و در قطر ماند با یک باشگاه قطری قرارداد بسته و به باشگاه پرسپولیس هم پیام داده اگر امروز ۱۲۰ هزار دلار او را ندهد، او قراردادش را یک‌طرفه فسخ می‌کند.

بشار حتی غیر از این بند قرارداد، بند دیگری در قراردادش دارد که اگر در طول نیم‌فصل مطالباتش درست پرداخت نشود در نیم‌فصل می‌تواند از جمع سرخ‌پوشان جدا شود. اکنون باشگاه پرسپولیس در‌ شرایطی است که علاوه‌بر همه مشکلات بابت پرداخت پول به برانکو و سایر بازیکنان، با این تهدید بازیکن عراقی هم روبه‌رو شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک نیک قامت

      مگه اینکه مسعود جونشون مرده باشه!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج