۱۰۴۶۲۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

صالحی‌امیری: برگزاری المپیک توکیو حتمی است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونا، تعدادی از رشته‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته ملی المپیک گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونا، تعدادی از رشته‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در نشست خبری که به صورت آنلاین با خبرنگاران برگزار شد، گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونا، تعدادی از رشته‌ها فعالیت خود را آغاز کردند. توماس باخ در اجلاس آنلاین لوزان صحبت‌هایی مطرح کرد و نخست وزیر ژاپن نیز جلسه داشت و برگزاری رویداد المپیک را قطعی اعلام کرد.

وی ادامه داد: دو شیوه برای برگزاری المپیک در نظر دارند اول اینکه بحث واکسن باشد تا چالشی نباشد و بحث دوم برگزاری بدون واکسن است. ارزیابی من این است که ۹۰ درصد تا پایان سال ۲۰۲۰ واکسن را به صورت محدود خواهیم داشت و المپیک با شور و نشاط برگزار می‌شود.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تاریخ‌های کسب سهمیه هم اعلام شده است. بازی‌های ساحلی سانیای چین، ۱۳ فروردین قطعی است و ثبت نام انجام شده است. آذرماه امسال اجلاس هیئت اجرایی آسیا است و ما هم حضور خواهیم داشت. اردیبهشت سال بعد بازی‌های داخل سالن تایلند را در پیش داریم و بعد از آن المپیک توکیو برگزار خواهد شد. مسابقات کشورهای اسلامی نیز در قونیه برگزار می‌شود و ثبت‌نام‌ها انجام شده است.

وی افزود: دنیا مطمئن است در سال ۲۰۲۱ شرایط عادی خواهد شد. در ایران نیز، کشتی و برخی از رشته‌ها اردوها را آغاز کرده و ما هم زیر ساخت آکادمی را بازسازی کردیم و در حال خرید تجهیزات هستیم.

صالحی‌امیری در خصوص شرایط تیم‌ها و اینکه فرصت کافی برای آمادگی هست، تصریح کرد: برای این کار سه دسته اقدام داشتیم، اول اینکه رویکرد آموزش مجازی بود که در آکادمی آن را فعال کردیم که موثر هم بود. دوم تهیه تجهیزات و فرستادن به منازل ورزشکاران بود . سوم اینکه از ستاد کرونا مجوز ۲۰ رشته را گرفتیم. ارزیابی سجادی و همکارانم این است که زمان برای رسیدن به اوج آمادگی با توجه به اینکه در مهرماه اردوها شروع شده، وجود دارد.

وی افزود: این موضوع مربوط به همه دنیا است و همه فدراسیون‌ها و تیم‌های ۲۰۶ کشور برای ورود به توکیو دچار افت شدند و ما هم در همین مسیر قرار داریم. کرونا برای ما آسیب جدی و افت قهرمانان را به همراه داشته و یک شوک برای ما در میانه کسب آمادگی بود. از این جهت خود را قانع می‌کنیم که شرایط ما با سایر کشورها مشابه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج