جاباما
۱۰۴۶۴۰۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

غول‌کش‌های اروپایی مالی در انتظار ایران

از ۱۳ بازیکن تیم ملی مالی مقابل غنا تنها یک بازیکن در لیگ داخلی این کشور بازی می کند.

ورزش سه: از ۱۳ بازیکن تیم ملی مالی مقابل غنا تنها یک بازیکن در لیگ داخلی این کشور بازی می کند.

مصاف ایران و ازبکستان در تاشکند اولین مسابقه تیم ملی زیر نظر اسکوچیچ بود؛ دیداری که نوید روزهای خوبی را می‌داد.

تقریبا همزمان با این دیدار تدارکاتی در ترکیه هم دو تیم مطرح فوتبال آفریقا یعنی مالی و غنا مقابل هم قرار گرفتند که در کمال ناباوری شاهد برتری ۳ بر صفر مالی بودیم.

ساکت الهامی دو روز قبل در مصاحبه‌ای که با ورزش سه در مورد عملکرد تیم ملی انجام داد، از مالی به عنوان حریفی بسیار خوب برای محک زدن تیم ملی نام برد و امروز نیز دراگان اسکوچیچ در مورد بازی روز آینده حرف زده و ضمن اینکه در حال حاضر مالی را یکی از سه تیم برتر قاره آفریقا در کنار نیجریه و سنگال ارزیابی کرده، این مسابقه تدارکاتی را مکانی مناسب برای به چالش کشیدن شرایط فیزیکی بازیکنانش توصیف کرده است.

البته نگاهی به لیست بازیکنان تیم ملی مالی نشان می‌دهد که محمد ماگاسوبا سرمربی ۵۲ ساله تیم، حساب ویژه ای روی بازی‌های تدارکاتی تیمش باز کرده و تا حد ممکن از تمام بازیکنانش برای آماده سازی تیم بهره برده است.

فقط یک بازیکن از لیگ داخلی در ترکیب اصلی !

سرمربی مالی در بازی با غنا از سیستم ۱-۳-۲-۴ استفاده کرد و دیارا که در یکی از دو قطب برتر کشور مالی بازی می‌کند، در چارچوب دروازه بازی کرد ولی نگاهی به خط دفاعی این تیم نشان می دهد که حتی یک بازیکن شاغل در کشور مالی هم در آن وجود ندارد.

ساکو و فوفانا در مقابل غنا دو مدافع میانی تیم بودند که به ترتیب در ویتوریا گیمارش پرتغال و متز فرانسه بازی می‌کنند. حضور در پست دفاع راست در مصاف با غنا برعهده ترائوره گذشته شده بود که در رن بازی می‌کند و درنهایت مدافع چپ مالی ماسادو هایدارا بود که در تیم لانس فرانسه به میدان می‌رود.

دوکور هافبک لانس، لاسانا کولیبالی بازیکن تیم فوتبال سرکل بروژ دو هافبک دفاعی تیم بودند و یک خط جلوتر از این دو بازیکن، آمادو هایدارا هافبک تیم فوتبال لایپزیش بازی کرده که از چپ با البیلال توره بازیکن رنس و از راست با کوین زوهی بازیکن تیم فوتبال استراسبورگ حمایت می شد تا برای کالیف کولیبالی مهاجم تیم موقعیت سازی کنند.
البته در نیمه دوم این مسابقه سرمربی مالی دست به دو تعویض نیز زد و آمادا ترائوره که در لیگ عربستان بازی می کند و چارلوت ترائوره بازیکن تیم نانتس وارد زمین بازی شدند، تا فقط دروازه بان این تیم در پیروزی 3 بر صفر مقابل غنا از لیگ داخلی باشد.

غنا یک تیم قدرتمند با ستاره های میلیون دلاری

جالب اینکه پیروزی سه بر صفر مالی مقابل غنا در شرایطی رقم خورد که ستاره های بزرگی نظیر توماس پارتی که با انتقال 50 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به آرسنال پیوست و بازیکنانی نظیر جردن آیو مهاجم کریستال پالاس و آندره آیو وینگر چپ سوآنسی حضور داشتند و سایر بازیکنان این تیم نیز اکثریتشان مانند بازیکنان مالی در لیگ یک فرانسه بازی ‌می‌کنند.

در انتظار یک مسابقه جانانه

با این وصف می‌توانیم انتظار بازی جذابی را از تیم ملی در بازی روز آینده برابر مالی که از ساعت 17:30 دقیقه روز آینده آغاز می شود، انتظار داشته باشیم؛ دیداری که می‌تواند نشان دهنده سطح آرزوهای تیم ملی با سرمربی جدیدش باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج