جاباما
۱۰۴۶۵۴۶
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

بشار رسن در راه تهران

هافبک خلاق و بازیساز سرخ‌پوشان پایتخت در راه بازگشت دوباره به جمع شاگردان گل محمدی قرار دارد تا به حواشی جدایی‌اش از این تیم پایان دهد.

ورزش سه: هافبک خلاق و بازیساز سرخ‌پوشان پایتخت در راه بازگشت دوباره به جمع شاگردان گل محمدی قرار دارد تا به حواشی جدایی‌اش از این تیم پایان دهد.

طی روزهای اخیر اخبار مختلفی درباره جدایی بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس، مخابره شد و حتی برخی خبرگزاری‌های قطری اعلام کردند که رسن با تیم القطر به توافق رسیده است اما سرانجام مشخص شد که هافبک بازیساز سرخ‌پوشان علاقه دارد تا یک فصل دیگر نیز در جمع شاگردان گل‌محمدی بماند؛ رسن که پیش از سفر پرسپولیس به قطر برای حضور در مسابقات آسیایی، قرارداد خود را یکساله تمدید کرده بود، حالا در راه بازگشت به تهران قرار دارد.

او تا ساعتی دیگر وارد تهران خواهد شد تا به مذاکره با مدیران پرسپولیس بنشیند و درباره مطالبات خود گفتگو کند؛ رسن طبق تمدیدی که انجام داده، هنوز یک فصل دیگر با سرخ‌پوشان قرارداد دارد و در دوحه قطر نیز منتظر دریافت مطالبات خود بود تا راهی تهران شود اما گویا سرانجام قرار شده است تا به صورت حضوری مذاکرات میان رسن و مسئولان باشگاه پرسپولیس صورت گیرد؛ با توجه به سفر رسن از دوحه به تهران، به نظر می‌رسد مقوله جدایی او از جمع شاگردان گل‌محمدی منتفی شده و با پرداخت مطالبات، این هافبک عراقی در لیگ بیستم نیز برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۶تایی کیسه فساد اس دق لال

      چه خوب!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج