اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۶۶۱۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

جوانان، قربانی تصمیمات مظلومی و فدراسیون

پرویز مظلومی روز شنبه با قبول سرپرستی تیم استقلال، از هدایت تیم ملی جوانان کناره‌گیری کرد تا این تیم در فاصله کوتاهی، دومین مربی خود را هم از دست بدهد و مجدداً پروسه انتخاب سرمربی برای نسل جوان فوتبال ایران آغاز شود.

روزنامه ایران ورزشی: پرویز مظلومی روز شنبه با قبول سرپرستی تیم استقلال، از هدایت تیم ملی جوانان کناره‌گیری کرد تا این تیم در فاصله کوتاهی، دومین مربی خود را هم از دست بدهد و مجدداً پروسه انتخاب سرمربی برای نسل جوان فوتبال ایران آغاز شود. جدایی مظلومی از تیم ملی در شرایطی است که او کمتر از سه ماه قبل به عنوان سرمربی انتخاب شد. انتخابی که با انتقادات اهالی فوتبال همراه بود و کارشناسان او را گزینه مناسبی برای هدایت فوتبالیست‌های جوان نمی‌دانستند چرا که او سابقه فعالیت در این رده سنی را نداشت و با راه و روش تربیت فوتبالیست‌های زیر ۱۹ سال آشنا نبود.

در عین حال فدراسیون فوتبال بدون توجه به این موضوع و حتی معرفی مظلومی به عنوان سرمربی در سایت رسمی خود، مظلومی را برای هدایت جوانان انتخاب کرد و هیچ پاسخی هم به انتقادهای صورت گرفته از این مربی نداد. در نتیجه مظلومی با شروع اردوها در تمرینات حاضر شد و تیمش در تورنمنت مدافعان سلامت - که توسط فدراسیون فوتبال طراحی شده بود - با چند تیم باشگاهی در رده‌های پایه بازی کرد و در طول این سه ماه، بازی رسمی برای او در نظر گرفته نشد تا AFC مسابقات قهرمانی جوانان آسیا را به زمان دیگری موکول کند و تمرینات جوانان هم تعطیل شد تا اینکه تغییر و تحولات در استقلال فرا رسید و پرویز مظلومی هم بدون توجه به تعهدات خود نسبت به تیم ملی جوانان، سرپرست آبی‌پوشان پایتخت شد.

جدایی مظلومی با وجود انتقادات به انتخابش، یک تصمیم بحث‌برانگیز دیگر از سوی فدراسیون فوتبال است. آنها با قبول این اتفاق، مجدداً موجبات نابسامانی و بلاتکلیفی جدیدی را در تیم ملی جوانان رقم‌ زده‌اند. آن هم در شرایطی که تیم ملی نوجوانان برای برگزاری اردو آماده می‌شود، تیم ملی جوانان باید یک بار دیگر در مسیر انتخاب سرمربی قرار بگیرد!

در این وضعیت اما جدایی مظلومی این تصور را میان اهالی فوتبال به وجود آورده که تیم ملی جوانان برای مظلومی یک شغل نه چندان با اهمیت بوده و از آن برای پر کردن دوران بیکاری خود استفاده کرده است و از طرفی فدراسیون فوتبال هم بعد از به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی، درخواست مظلومی برای حضور در استقلال را غینمت شمرده است تا فرد دیگری را به جای او انتخاب کند. در نتیجه اینکه، آنطور که به نظر می‌آید، مظلومی و فدراسیون فوتبال کمتر از هر کسی به برنامه و اهداف خود برای موفقیت با تیم ملی جوانان ایمان و اعتقاد داشتند و با تغییر و تحولات در استقلال، به این همکاری پایان بخشیدند تا بیشترین آسیب این اتفاق به جوانان برخورد کند که در شرایط کنونی بیش از هر چیزی به ثبات نیاز دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این خبرو دیروزم زدی ایا مشکل داری با مظلومی.این همه ادم اومدن ۴سال تیم جوانان گرفتن چکار کردن ایا سوخت نشدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج