۱۰۴۷۴۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آزمون در میان پنج بازیکن ارزشمند آسیا

در دنیای کنونی چنان دسترسی گسترده‌ای به فوتبال وجود دارد که این ورزش بازیکنانی را از سراسر جهان به خود می‌بیند که فوتبال را به عنوان حرفه خودشان انتخاب می‌کنند.

روزنامه ایران ورزشی: در دنیای کنونی چنان دسترسی گسترده‌ای به فوتبال وجود دارد که این ورزش بازیکنانی را از سراسر جهان به خود می‌بیند که فوتبال را به عنوان حرفه خودشان انتخاب می‌کنند. در حال حاضر آسیا به یکی از پردرآمدترین قاره‌های جهان فوتبال تبدیل شده و بازیکنانی از این قاره هستند که به چهره‌های مطرح فوتبال سطح اول جهان تبدیل شده‌اند.

سایت «۹۰min» نگاهی به پنج بازیکن ارزشمند قاره آسیا در فوتبال جهان کرده که یکی از آنها سردار آزمون است. در این لیست سون، مهاجم کره‌ای تاتنهام در رده نخست قرار دارد. مهاجمی که این روزها در لیگ برتر انگلیس بازی‌های درخشانی انجام می‌دهد و یکی از دلایل موفقیت تیمش محسوب می‌شود. تاکفوسا کوبو، مهاجم ژاپنی ویارئال دیگر بازیکن ارزشمند فوتبال آسیا در اروپا است. کانگ این لی، ستاره ژاپنی والنسیا در لالیگا دیگر چهره مطرح فوتبال آسیا در لیگ‌های معتبر اروپایی است و سپس نوبت به تاکهیرو تومیاسوف دفاع راست ژاپنی بولونیا در لیگ ایتالیا می‌رسد.

سردار هم در رده پنجم این لیست قرار دارد و توانسته نام خود را میان لژیونرهای برتر قاره آسیا ثبت کند. این سایت درباره مهاجم ایرانی زنیت نوشت: «رسانه‌ها به سردار آزمون لقب مسی ایرانی داده‌اند، هرچند او تاکنون فقط در فوتبال روسیه بازی کرده و در حال حاضر این بازیکن ۲۵ ساله ستاره تیم زنیت سن پترزبورگ است. عملکرد این مهاجم طی دوسال گذشته هم برای باشگاه و هم تیم ملی درخشان بود و موضوع جالب توجه این است که آیا او عاقبت تصمیم به جدایی از فوتبال روسیه و رفتن به لیگ و باشگاهی مهم‌تر را خواهد گرفت یا نه؟»

سردار آزمون این روزها در تهران به سر می‌برد و خود را آماده سفر به روسیه و بازی در لیگ قهرمانان اروپا می‌کند. آزمون این فصل شش گل برای زنیت زده و یکی از مدعیان جدی کسب دوباره عنوان آقای گلی در لیگ روسیه است. اتفاقی که می‌تواند نام او را بیشتر از قبل سر زبان‌ها بیندازد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج