adexo3
۱۰۴۸۶۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کونسیسائو: طارمی تنها تعویضی خوب ما بود

تیم فوتبال پورتو در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ پرتغال در زمین اسپورتینگ‌لیسبون به تساوی ۲-۲ رسید و سرمربی این تیم معتقد است حریف باید از کسب این یک‌امتیاز بسیار راضی و خوشحال باشد.

روزنامه فرهیختگان: تیم فوتبال پورتو در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ پرتغال در زمین اسپورتینگ‌لیسبون به تساوی ۲-۲ رسید و سرمربی این تیم معتقد است حریف باید از کسب این یک‌امتیاز بسیار راضی و خوشحال باشد. پورتو که تا دقیقه ۸۸ با نتیجه ۲ بر یک از حریف پیش بود درنهایت تسلیم حملات میزبان شد و ۲امتیاز حساس را از دست داد.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو هم که فعلا نتوانسته خود را به ترکیب اصلی این تیم قدرتمند برساند، از دقیقه ۱+۹۰ راهی میدان شد و در همان لحظات نخست با یک حرکت پابه‌توپ خوب می‌توانست تیمش را به گل برساند که ضربه او با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو پس از این دیدار درباره شرایط مسابقه گفت: «ما برای پیروزی در این مسابقه خودمان را آماده کرده بودیم. بازی خوبی ارائه کردیم و به‌خصوص در نیمه نخست عملکرد قابل‌قبولی داشتیم. چندین فرصت گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها برای افزایش تعداد گل‌هایمان استفاده کنیم. حریف هم به‌خوبی از موقعیت خود که روی اشتباه فردی دفاع ما به‌وجود آمد استفاده کرد و به گل تساوی رسید. به هر حال در فوتبال این اتفاقات رخ می‌دهد و طبیعی است.

در نیمه دوم چندین‌بار توپ‌ها را به‌سادگی از دست دادیم که برای تیمی مثل ما چندان عادی نیست. وقتی بازیکنان اصلی تیم خسته شدند دست به تعویض زدیم اما تغییر زیادی در تیم ایجاد نکرد و باعث بهترشدن ما نشد البته به‌جز مهدی طارمی که در همان بدو ورودش یک حرکت خوب انجام داد و تلاش کرد تا تیم را به گل برساند. درمجموع فکر می‌کنم تیم ما عملکرد بسیار خوبی داشت اما از نتیجه اصلا راضی نیستم. مسلما اسپورتینگ باید از این تساوی خوشحال باشد و من ناراحتم چون دو امتیاز مهم را از دست دادیم.»

او در ادامه از عملکرد برخی بازیکنانش انتقاد کرد و افزود: «ما فرصت داشتیم تا بازی را ۳ بر یک پیش بیفتیم اما روحیه تهاجمی لازم را نداشتیم و باعث شد درنهایت با یک‌امتیاز اینجا را ترک کنیم. گاهی اوقات از من سوال می‌شود که چرا کمتر به بازیکنان جوان بازی می‌دهی و بیشتر از نفرات باتجربه استفاده می‌کنی. فکر می‌کنم بعد از بازی آنها پاسخ سوال خود را گرفتند. گلی که خوردیم حاصل نداشتن روحیه حمله‌کردن به‌سوی توپ و تلاش برای بازپس‌گیری آن بود.»

کونسیسائو در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا کمتر از بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده تیمش استفاده می‌کند، گفت: «هماهنگی آنها با سایر نفرات کمی زمان می‌برد. ما لیگی طولانی را در پیش داریم و با توجه به اینکه یکی از مدعیان قهرمانی هستیم بازیکنانی خوب دراختیار داریم که می‌توانند به‌تدریج در ادامه فصل به ما کمک کنند. بازیکنان جدید باید تلاش کرده و در تمرینات عملکرد خوبی داشته باشند و همچنین باید با هویت باشگاه و ارزش آن به‌خوبی آشنا شوند. کسانی که اهمیت حضور در پورتو را درک نمی‌کنند متاسفانه در تیم ما جایی نخواهند داشت.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج