۱۰۴۸۹۹۹
۱۳ نظر
۵۰۰۱
۱۳ نظر
۵۰۰۱
پ

کار سخت مدیران پرسپولیس؛ شجاع کوتاه نمی‌آید!

پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اگرچه خرید‌های خوبی داشت، اما از دست دادن ۲ ستاره اصلی این تیم یعنی ترابی و علیپور هواداران سرخ را به شدت نگران کرده است.

روزنامه خراسان: پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات اگرچه خریدهای خوبی داشت اما از دست دادن ۲ ستاره اصلی این تیم یعنی ترابی و علیپور هواداران سرخ را به شدت نگران کرده است. مهدی ترابی اولین بازیکنی بود که برای ماندن در جمع سرخ‌پوشان درخواست کرد رقم قراردادش به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند تا راضی شود به پیشنهاد دلاری قطری‌ها پاسخ منفی دهد.

درخواستی که با مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شد و این بازیکن هم خیلی راحت و بی‌دردسر قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرد و راهی قطر شد. در ادامه علی علیپور هم درخواست ۸میلیاردی برای ماندن در پرسپولیس داشت که با این خواسته او هم موافقت نشد تا این‌که این بازیکن هم راهی فوتبال پرتغال شد. پیش از این ۲ بازیکن، بیرانوند هم پرسپولیس را به مقصد آنتورپ بلژیک ترک کرده بود.

البته شاید این نگرانی‌ها به همین جا ختم نشود و روند جدایی ستاره‌های سرخ در روزهای پایانی نقل‌وانتقالات ادامه داشته باشد. در حال حاضر پرسپولیس با شجاع خلیل‌زاده و بشار رسن به توافق نهایی دست نیافته و هواداران این تیم هر روز با نگرانی اخبار مربوط به جدایی احتمالی این ۲ بازیکن تاثیرگذار را دنبال می‌کنند. نگرانی‌ها در مورد شجاع خلیل‌زاده بیشتر است و با توجه به فسخ یک‌طرفه و قانونی قرارداد از سوی این بازیکن حالا شرایط برای ماندن او در اردوی سرخ‌ها به مراتب سخت‌تر از قبل شده است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس در ابتدای فصل نقل‌وانتقالات تابستانی با یکسری درخواست‌های عجیب از سوی برخی بازیکنانش مواجه شد که مقاومت این باشگاه مقابل آنها در نهایت جدایی یکسری از این نفرات را رقم زد. باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات ۶ بازیکن جذب کرد که رقم قرارداد‌های آنها به مراتب حتی بیشتر از نفرات ملی‌پوشان این تیم بود. مسئله‌ای که باعث شد مدیریت این باشگاه به یک‌باره با درخواست افزایش رقم قرارداد چند بازیکن خود مواجه شود. شجاع خلیل‌زاده، وحید امیری، احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی و... جملگی خواستار افزایش رقم قرارداد خود شدند که در این بین رقم قرارداد شجاع از بقیه نفرات به مراتب کمتر است و با توجه به این مسئله شجاع حاضر نیست از موضع خود عقب‌نشینی کند به خصوص این‌که او پیشنهادات خوبی هم از چند باشگاه عربی دارد.

در حال حاضر باشگاه پرسپولیس اگر بخواهد رقم قرارداد خلیل‌زاده را افزایش دهد آن وقت باید خواسته دیگر نفراتش را هم برآورده سازد. چه بسا گروهی دیگر از بازیکنان پرسپولیس باشند که در صورت افزایش رقم قرارداد نفرات نامبرده آنها هم چنین خواسته‌ای را از باشگاه خود داشته باشند. اکثر سرخ‌پوشان مدعی‌اند که از نظر فنی کیفیت بالاتری نسبت به نفرات تازه‌وارد تیم دارند و انصاف نیست که دستمزدشان کمتر از آنها باشد. در هر صورت باید دید باشگاه پرسپولیس با این معضل جدید خود چه خواهد کرد. اصلا بعید نیست غیبت بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در تمرینات اخیر این تیم بی‌ارتباط با خواسته آنها مبنی بر افزایش رقم قراردادشان نباشد. مسئله‌ای که هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را با یک چالش بزرگ مواجه کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادآبادانی۴فقطپوکر

      مگر شجاع چقدر خواسته یه نگاه به قیمتهای تیم نادی الکیسه سعودی کنید میفهمید چه خبره واقعا قیمت شجاع از کیسه کشایی مثل غلامی و دانشگر کمتره؟ چرا همیشه فقط پرسپولیس برای قیمتهاش حد و مرز تایین بشه؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین من وشما این اقا رو پروکردیم توبدترین زمان باشگاه گرو کشی کنه مگه تیم مافقط شجاعست بقیه چی مگه قرارداد نداره این اقا مگه پارسال ازگروه هشون بالا نیومدن چیزی ازقراردادشون کم شد یاغیره الان تا چندتابازی روبردن باید سند باشگاه روبزنیم بنامشون جلوی این وا بدن بقیه هم شروع میکنن

      • محسن

        داداش شجاع چشش ۱.۸میلیون دلاره گرفته .دست پیش گرفته پس نیفته آخرش بزه بگن مدیریت عرضه نداشت نگهش داره

    • میثم

      آقا بزارید بره خوب. مدافع فقط این نیست که یکی دیگه بگیرید

    • پرسپولیسم ارزوست

      این بازیکن های انگل تا بازی فینال وایسن بعدش گورشون گم کنن برن پرسپولیس با امیدهاش بازی میکنه

    • بدون نام

      اینا ی باندبزرگن توسط کارگزاروعلی کریمی ومیناوند بهمراه چندبازی کن راه انداختن پشت رسول پناه بدبخت مگه بدکارکرده چندین بازی کن بموقع گرفت پول برانکو روجورکرده ووو متاسفانه سرمربی ماهم داره باهاشون همکاری میکنه وما اخرش دودش توچشم ماهاوتیم میره وگرنه سرمربی بایدجلوشون دربیادبگه بفروشیدش بره یاما چرابایدبریم جلوی مجلس بابت چنین ادم های پول پرستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بدبختی فقط این نیست پشت سر اینا بابت یحیی نمیرسه

      • بدون نام

        بعد نوبت یحیی میرسه که میخواد بره

      • بدون نام

        بخداکه راست گفتی که تیموهمینهادارن ازهم میپاشن

    • ارتش سرخ

      زمانی که برانکو مسلمان و رضاییان که فیکس تیم بودن رو از لیست گذاشت بیرون این پرسپولیس شکل گرفت که بعد از چند سال به راحتی قهرمان میشه ولی اگه با اینجور بازیکنان کنار بیان آخر عاقبت تیم میشه مثل استقلال

    • هوادار

      بابا هر کی میخواد بره نیم فصل بره ۰هم میلیاردی پول بگیرید هم منت بذارید نشد که‌۰

    • بدون نام

      امثال شجاع عشق پولن نه پرسپولیس البته حق دارند به فکر آیندشان باشند ولی نه در این شرایط حساس واینگونه گروه کشی کردن در این وانفسای بحران مالی تیم

    • پیرمرد پرسپولیسی

      بسلامت ،خوش گلدی .همه ی شما بدون پرسپولیس هیچی نیستید .محمد انصاری وربیع خواه را برگردانید ،سیدجلال وکنعانی زادگان هم هستند ،از امیدها هم استفاده کنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج