۱۰۴۹۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

۲ گزینه از لیست سرمربیان والیبال کنار رفتند

پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال خیلی طولانی و کمی آزار‌دهنده شده و پیگیری رسانه‌ها و اهالی این رشته در ماه‌های اخیر هم به جایی نرسیده است.

روزنامه خراسان: پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال خیلی طولانی و کمی آزار‌دهنده شده و پیگیری رسانه‌ها و اهالی این رشته در ماه‌های اخیر هم به جایی نرسیده است. مدت‌هاست که داورزنی با برگزاری جلسات مختلف با کمیته فنی و هیئت‌رئیسه به لیست ۵ نفره ای از مربیان خارجی رسیده تا یکی از آن‌ها را به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در المپیک توکیو معرفی کند.

ولادیمیر آلکنو، دجورجی، کاستلانی، جیانی و لورزنتی، ۵ مربی خارجی در لیست نهایی فدراسیون والیبال هستند که کمیته فنی قرار است از بین آن‌ها به گزینه نهایی دست یابد. حالا بعد از حدود‌۴۰ روز از معرفی گزینه‌ها و رایزنی با آن‌ها، طبق گفته محمود افشاردوست، ۲‌‌نفر از این لیست کنار رفتند و تعداد گزینه‌ها به عدد ۳ رسیده است.

افشاردوست عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون در این‌باره به مهر گفت: «ظاهرا ۲ نفر از لیست ۵ نفره کناره‌گیری کرده‌اند، منتظر هستیم تا داورزنی مذاکرات خود را با ۳ نفر باقی مانده ادامه دهد و به جمع‌بندی برسد و در نهایت در کمیته فنی مطرح شود. احتمالا‌ طبق صحبت‌های داورزنی در رسانه‌ها تا ۲ هفته آینده مذاکرات به مرحله نهایی خواهد رسید.

نیازی نیست در این برهه زمانی مشورتی با اعضای کمیته فنی صورت بگیرد، ما ۵ گزینه خود را به فدراسیون ارائه داده‌ایم و آن‌ها پس از جمع‌بندی و انجام مذاکرات آن را در جلسه کمیته فنی مطرح خواهند کرد. در جریان نحوه مذاکرات هم نیستیم و این در اختیار رئیس فدراسیون است.» ‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هنگامه مهرابی

      چرا در ایران نه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج