adexo3
۱۰۵۲۴۵۵
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

هواداران اجازه دهند فکری با آرامش کار کند

پیشکسوت تیم استقلال و مربی نساجی مازندران گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم که اجازه دهند محمود فکری و کادر فنی‌اش با آرامش کار را پیش ببرند.

خبرگزاری میزان: پیشکسوت تیم استقلال و مربی نساجی مازندران گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم که اجازه دهند محمود فکری و کادر فنی‌اش با آرامش کار را پیش ببرند.

رضا حسن‌زاده در خصوص حضورش در کادرفنی تیم فوتبال نساجی مازندران اظهار داشت: زمانی که با من برای حضور در نساجی صحبت کردند، تصمیم گرفتم که کنار فاضلی حضور داشته باشم و بتوانیم از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم. نساجی هواداران خیلی خوب و پرشوری دارد که روی تیم‌شان تعصب دارند. همین مسئله باعث شد که نساجی را انتخاب کنم. نساجی یک تیم ریشه‌دار در فوتبال ایران و مازندران است. همه در این تیم قصد داریم که برای موفقیت نساجی تلاش کنیم تا در پایان فصل تیم در رتبه خوبی باشد و دل هوادارانش را شاد کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شرایط این تیم، گفت: خوشبختانه با حضور محمود فکری، صمد مرفاوی و دیگر دوستان استقلال تمریناتش را در آرامش پیگیری می‌کند. مطمئنم در صورتی که فکری و بازیکنان از یکدیگر شناخت پیدا کنند، نتیجه‌اش به سود استقلال خواهد شد. فکری سال‌ها در استقلال بازی کرده و کاپیتان بوده است و به خوبی با شرایط این تیم آشناست. ضمن اینکه نفراتی مثل پرویز مظلومی و صمد مرفاوی حضور دارند که می‌توانند با تجربه خود به فکری کمک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر چه می‌دانم انتظار‌ها از استقلال زیاد است، اما باید به فکری و کادر فنی‌اش فرصت دارد. او در این مدت بازیکنانش را نصف و نیمه در اختیار داشته و با بازگشت بازیکنان کلیدی شرایط استقلال هم بهتر خواهد شد. امیدوارم هواداران صبر داشته باشند و اجازه دهند فکری و کادرفنی او با آرامش پیش بروند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هوادار باید منطقی باشه وبرای قهرمانی
      به تیم فشار نیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج